Error: "write to cd failed, medium error, loss of streaming"

vbimport

ik krijg deze error dus als ik een image van hd naar cdwriter schrijf. (enkel bij sommige twilight’s)

heb al zitten proberen om hd, cdspeler en cdschrijver anders te schakelen maar helpt allemaal geen zak.

Kan dit trouwens aan de schrijfsnelheid liggen? (8x)

Dat zou heel goed kunnen. Blijkbaar kan je harde schijf niet op tijd data leveren aan je writer. lagere brandsnelheid kan dit verhelpen. succes !!!

nou ligt aan je cd of je brander. Waarmee brand je ik brand met nero en een plextor 8X2X20 scsi en nooit problemen.

succes

Brand met sony crx140E, en ja ik weet het ondertussen “plextor is beter”. Dit is trouwens heel frapant: Ik kocht dus een tijd geleden een plextor (8x4x32) maar ik had nog weinig ervaring met branden en ging dus tl copieren met clonecd (een maar zei dat dat een werelds programma was, dus…) en dat ging destijds dus niet met de plextor, ikke terug en omgeruild voor een schrijver die wel “raw-mode” had >> de sony dus!

Spijt spijt spijt

Het ligt zeker en vast aan de snelheid waarmee je schrijft !

met m’n philips burner had ik dat eerst ook, het is een soort buffer underun, je kan dit heel makkelijk oplossen door je “gewone” cd-rom als primery slave te hangen en je burner als second mazter, dan doet ie het weer normaal. Tja je moet het maar net weten waar het zit, 'k had in het begin ook 60 cd’s verkloot voordat ik wist waar het probleem zat en daarna no problem!

The MAzTER