Error bij installatie SQL Server 2000

Ik heb een pc waarop ik Windows Server 2003 draai. Om Windows Sharepoint Services te kunnen draaien moet hier oa een versie van SQL op installeren.

Ik kom uit op MSDE 2000 versie A. Gedownload, uitgepakt en getracht te installeren. Getracht, omdat halverwege een error optreedt waardoor de installatie wordt afgebroken.

Dit is het commando wat ik gegeven heb:
setup SAPWD=“mijnwachtwoord” /L*v C:/SQLlog.log

En dit is de log die hieruit voortkomt.

//log staat ff op ftp, want als code toegevoegd was ie 2x maximale aantal tekens en ingepakt kwam hij als bijlage ook over limiet heen.

ftp://217.123.29.61/SQLlog.log

In de installatiefile wordt gezegd dat binnen tien regels voor ‘value 3’ de oorzaak van het falen wordt gemeld. Oorzaak kan ik iig niet binnen die 10 regels vinden.

Mogelijk heeft iemand anders wel. Andere tips zijn ook welkom.

BVD,
René

Vreemd, probeerde u opnieuw downloadend het?

Of ik opnieuw heb geprobeerd het te downloaden…? Ja. Dit gaf echter niet het gewenste effect.

Mijn tijdelijke FTP met de logfile was vanacht overigens ff offline omdat me moeder vond dat als ik uit ging dat die pc ook niet aan hoefde te blijven.

Vreemd, Ik ben niet zeker waarom het dat doet. Ik ben droevig ik u niet kan helpen.

De melding die ook in de log voor komt is Return value: 1603

Op een site van microsoft staat hierover dat met een aanvulling op eerder genoemd commando Rsrun.msi geen virtuele directories moet laten aanmaken. Rsrun.msi komt bij deze versie van sql echter helemaal niet voor.

omdat me moeder vond dat als ik uit ging dat die pc ook niet aan hoefde te blijven.

Rare jongens die moeders he???

mzzl Dúnedain