Ericsson T18s SIMlock

vbimport

Ik heb een kabeltje gekocht voor m’n Ericsson (dutchtone), en wil hem unlocken. Er zijn sowieso al weinig programma’s voor, en ik krijg hem niet unlocked. Heeft iemand (recent) zijn T18s unlocked?

Ik heb al op mobile.box.sk gekeken en het een en ander geprobeerd, maar voordat ik hem helemaal lock wil ik graag ff jullie ervaringen horen.

tnx in advance,

BitBit3r

sorry voor jou geen antwoord bitbit3r, maar ik doe er ff een vraagje bij

Is die unlock software nou eigenlijk wel betrouwbaar? Ik wil een Siemens C35i unlocken van Libertel maar ik durf het unlocken niet zo aan omdat je je mobieltje ermee kan slopen. Nou zitten er wel overal zaakjes die het voor 3 geeltjes fixen, maar hoe unlocken die dat dan? ook met zo’n progje? Heeft iemand hier de afgelopen tijd z’n Siemens C35i van Libertel unlocked?

M’n broer heeft net zijn C35i unlocked, bij een vriend van ons. Ik kan je het programmatje waarmee het is gelukt wel mailen. Er zijn daarmee al 3 Ben prepaids mee geunlocked. Maar volgens mij maakt de provider niet uit.

Mzzl,

BitBit3r

P.S. Mijn vraag staat nog steeds :frowning:

Weet niemand dit nu ? :frowning:

Provider maakt helemaal niks als je een telefoon wilt unlocken alleen de software versie in de telefoon is belangrijk als je je ericson wilt unlocken moet je eens kijken op http://www.gsmtricks.com of http://www.gsmfactory.com

GRZ JAP

Ik heb al veel software, maar niet speciaal voor T18s …
En op die gsmfactory heb je l/p nodig :frowning:
Morgen krijg ik een GSM-software cd (DFF :)) hopen dat daar iets meer opstaat…

Sowieso kan ik geen “goede”/werkende software vinden.
Dat Siemens-progje voor m’n broer was gewoon een visualbasic oid programmatje ipv Dos commandline (niet dat dat erg is, maar ze werken niet).

[Edited by BitBit3r on 18-03-2001 at 10:18]

Originally posted by BitBit3r
[B]M’n broer heeft net zijn C35i unlocked, bij een vriend van ons. Ik kan je het programmatje waarmee het is gelukt wel mailen. Er zijn daarmee al 3 Ben prepaids mee geunlocked. Maar volgens mij maakt de provider niet uit.

Mzzl,

BitBit3r

P.S. Mijn vraag staat nog steeds :frowning: [/B]

kan je hem mailen naar erik@mastrigt.cistron.nl

thanx,
Joker007