Epson stylus color 660!?

vbimport

Zijn er nog mensen die z’n Epson hebben?
En als je probeert om met een betere resolutie te printen, dat die allemaal zwarte strepen er door het plaatje heen print?
Maar als ik op 360 dpi print is er niks aan de hand maar als ik op 720 dpi of 1440 dpi wil printen krijg ik allemaal zwarte strepen weet iemand wat ik hier aan kan doen???

Bij mij is het probleem precies omgedraait

op 720 en 1440 geen probleem maar op 360 wel

maar goed… probeer eens softwarematig de printkop te cleane, dit wil wel eens helpen.

Printerdrivers al eens opnieuw ge-installeerd?

HP Kopen, dan heb je die problemen niet.

Reboq

klopt, die staan in de kortste keren helemaal stil.

Hmm, koop je je inkt cartridges of vul je ze zelf bij, want dan moet je ze natuurlijk wel afplakken…
Voorderest–> Epson

Inderdaad dit probleem had ik ook bij de epson 600 en lag gewoon aan mijzelf. Het zelf bijvullen van de cartridgen, het geklier met de inktkoppen reinigen, wat op laast geen effect meer had, drivers re-installeren etc. Na van loop van tijd waren hierdoor de printkoppen onherstelbaar verstopt geraakt en heb ik een HP 2100c gekocht met verwisselbare printkoppen. Nix geen last of ellende meer. Alleen Epson rulez qua resolutie/afdruk, die blijf ik toch het mooist en scherp vinden.

[This message has been edited by XiNiX (edited 10 June 2000).]

LEXMARK Z52

Copyman!

Hij deed het al zo raar toen ik hem kocht eerst was de printer kabel niet goed, daar kreeg ik een nieuwe voor en bij mijn deed die cdrom het niet goed en dat geloofde ze niet.
En dan moet ik er met mijn hele syseem er naar toe en dan ben ik mijn computer toch zeker een week kwijt en dat wil ik toch niet!!

de installatie cd van de Epson660 kan kuren vertone, vooral als je de nederlandse versie wil installeren, die stond bij mij namelijk niet compleet op de bijgeleverd disk, daarna de engelse versie geinstalleerd en geen enkel probleem meer, draait als een speer.
en ik heb dan wel geen zwarte strepen of iets dergelijks meer je moet natuurlijk bij Epson regelmatig de kop even cleanen. want is de kop niet meer goed kan je de printer weggooien.