Enschede :(

vbimport

Iedereen heeft het waarschijnlijk wel op het nieuws gezien....

20 doden
230 gewonden

Gecondoleerd aan de nabestaanden

Ho, sorry
ik had niet gezien dat er al een topic van was.

2 topics mogen ook wel voor zoiets vind ik…

Ik vraag mezelf af: is het of liever was het wel verantwoord om zo’n fabriek van vuurwerk en andere ontplofbare dingen zomaar in een woonkern te plaatsen. En als dieu woonkern er dan nog zou rond gekomen zijn (met de tijd) zou het dan niet verplicht moeten zijn, zulke bedrijven te verplichten om te verhuizen naar een industriezone.
Eerbetoon aan alle nabestaanden uit Enschedé.

Ze waren van plan om te verhuizen binnen de 2 jaar, naar buiten de woonwijk. Nu is het eigenlijk wel een beetje laat

Heel goed mannen, zulk soort topics. Laat toch maar weer 'ns zien dat jullie/we meeleven met iedereen.

Ook mijn condoleances aan alle getroffenen.

Ave…
PGN/iNERTiA

Maar wat ik nou niet snap is:

WELKE GEK SLAAT NOU 100 TON VUURWERK IN EEN WOONWIJK OP???

EN WAAROM WISTEN DE BEWONERS ER NIX VANAF

DAN WAS IEDEREEN AL GEVLUCHT

NU WAREN ER DODEN, GEWONDEN

ER WAS EEN JONGEN MET ZIJN ARM ERAF!

zegt genoeg…denk ik

Cartman_cdz, niet te vlug conclusies trekken want de vergunning wordt door de B&W afgegeven.
Als de kalf verdronken is weet niemand meer iets.

De beelden zeggen al genoeg.

Mijn condoleances aan alle getroffenen.

Ik weet bijna 100% zeker dat de brand is aangestoken! Ik heb namelijk een goede vriend van mij wonen in Enschede en de vader van hem werkt in een ziekenhuis met van die gasten in een als pshygiator ((((weet niet hoe je dat schrijft)))) Hij is al heel vaak verhuisd van de ene naar de andere plaats en hij zij toen de tijd toen ik ongeveer 14 jaar was dat uit onderzoek gebleken was dat er heel veel piromanen in enschede woonden!! Het percentage was schrikbarend hoog. Zo zei hij het letterlijk…