Enschede laat mij NIET koud

vbimport

Welke GODVERDOMDE teringmongool laat ook vuurwerk opslaan MIDDENIN EEN WOONWIJK?!?!?!?!

Ik heb echt zin om een honkbalknuppel te pakken en die kankermongool tegen zijn KUT KANIS aan te rammen!!!!

(sorry ik moest me FF uitleven)

Ik heb het niet zo gauw,
maar mijn hart bloed om de ellende van deze mensen.
het doet mij pijn als ik zie wat deze mensen moeten meemaken.
ik hoop dat vele CD FREAKERS financieel bijspringen om de ellende voor deze mede - Nederlanders een beetje te verzachten.
Als ik hier lees wat velen uitgeven aan pc spullen, kan er best een beetje vanaf.
wij kunnen niet de pijn wegwerken, maar we kunnen wel financieel helpen.
ik koop wel een HD minder, dat maakt niks uit.
ik snap dat wij het niet gezamelijk als CD FREAKERS kunnen doen, maar in gods naam, doe het wel, zij kunnen het gebruiken.
ik hoef niet te weten wat jullie geven, maar ik kan me niet voorstellen dat jullie niets doen.

Portje

PS: GIRO 777 Nat.Rampenfonds.

[This message has been edited by Portje (edited 20 May 2000).]

En als Portje iets zegtt, heb je de plichtt om het te doen

Ik ben ver heen, maar toch heb ik spijt

waarom weet ik niet
maar ik ga slapen hoor

Is al gebeurd hoor portje!

laat maar eerst de regering bijspringen ! het enigste wat ze nuu zeggen is’ Ja wij zullen wat doen als het nodig is’ rot toch op man met een miljarden overschot kan je de hele stad herbouwen.
Of geven ze liever uit aan een derde wereld land zodat hun daar wat geweertjes en cannonetjes kan kopen om vervolgens hun eigen mensen af te slachten.

Wellicht is het leuk om voor je geld ook nog iets terug te krijgen, dus organiseren de publieke en commerciële omroepen een aktie waarbij je voor je favoriete plaat Airplay kan kopen. Uiteraard voor het goede doel!

Heb je het laatste nieuws al gehoord?

Ze hebben 2 oren gevonden.

De vingers zaten er nog in!

The MAzTER

<<Sorry, maar ik vond h’m wel leuk>>

Vreselijk allemaal…laatst had ik een topic geopend over surfen met een reclamebalk op je scherm voor de ramp…een deel hiervan zou dus te goede komen aan de slachtoffers.
Leek mij een mooi idee…vooral omdat de meesten hier wel wat uren op internet doorbrengen.
Aan de reacties te zien op mijn topic…maar liefst 1…krijg ik het idee dat de mensen hier maar zeggen dat ze het erg vinden om mee te praten en niet omdat ze ook ECHT erg vinden.
Verwacht dat er weinig mensen zijn die iets storten op 777.

Wilde ik even kwijt.

Mensen mensen mensen

wat zijn die mensen die een grap maken over enschede een Staatsmongool, ik hoop dat er met die persoon iets ergs gebeurt, wat ik wel van me hart wil is dit.

Wij Nederlanders zijn zo gul met het weggeven van geld aan andere landen ( afrika turkije enz enz ) , nu vind ik tijd dat die landen eens wat terug doen ( laat ze een voorbeeld nemen aan turkije die wat geld stuurt naar 777 ) , maar nee allerlei hulp wel waar de mens EIGENLIJK niets aan heeft, want zeg nu eerlijk wie wil er met 2e hands goederen zitten, ik personelijk niets als ik in hun schoenen stond.

Ik heb een HD verkocht en de opbrengst 200,- gestort op 777 gewoon omdat ik het een verplichting vindt KLAAR.

En die grappenmakers sorry voor de taal maar VAL DOOD & rot in de HEL.

The Wizz

ja, idd
wij hebben derde wereldslanden altijd gesteund met geld en etc.
nu moeten ze ook maar iets trug doen!

Hebben die incompetente politici en ambtenaren ook al een bijdrage gestort?

S.

(of hebben die het te druk met het veiligstellen van hun baantje?)

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by ThEWizz:
[b]Mensen mensen mensen

wat zijn die mensen die een grap maken over enschede een Staatsmongool, ik hoop dat er met die persoon iets ergs gebeurt, wat ik wel van me hart wil is dit.

Wij Nederlanders zijn zo gul met het weggeven van geld aan andere landen ( afrika turkije enz enz ) , nu vind ik tijd dat die landen eens wat terug doen ( laat ze een voorbeeld nemen aan turkije die wat geld stuurt naar 777 ) , maar nee allerlei hulp wel waar de mens EIGENLIJK niets aan heeft, want zeg nu eerlijk wie wil er met 2e hands goederen zitten, ik personelijk niets als ik in hun schoenen stond.

Ik heb een HD verkocht en de opbrengst 200,- gestort op 777 gewoon omdat ik het een verplichting vindt KLAAR.

En die grappenmakers sorry voor de taal maar VAL DOOD & rot in de HEL.

The Wizz[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

ik zou dus noooooooooooooit geld storten naar turkije, maar dat is een verhaal apart.

Enchede, waarom zou je geld storten (ik heb het zelf wel gedaan, maar ik vind het eigenlijk niet nodig) de verzekerings maatschapijen vergoeden alles, je hebt de overheid. Laat die eens vlink dokke voor dat ze de burgers om hulp vragen.

Die burgemeester van Enschede die zei dat er geld nodig was. Ik vraag me af, de overheid had een paar miljard te veel begroot (zijn ze daar ook gelijk weer van af). Wat ik vind wat het volk doen moet is de mensen helpen als we een paar maanden verder zijn als wij alles al vergeten zijn.
Dus als je een nieuwe brander wilt kopen geef je ouwe aan een gozer die die amp mee gemaakt heeft (kan die ook wat verdienen).

En over die mop, ik wou er alleen mee zegen wat voor grapjes er nu al over gemaakt worden.

The MAzTER

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Vinny:
[b]Welke GODVERDOMDE teringmongool laat ook vuurwerk opslaan MIDDENIN EEN WOONWIJK?!?!?!?!

Ik heb echt zin om een honkbalknuppel te pakken en die kankermongool tegen zijn KUT KANIS aan te rammen!!!

(sorry ik moest me FF uitleven)[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

alles goed en wel, maar wat is nu een KUTKANIS ??

en alle tegenwerpingen ten spijt, of er wel of niet door iemand, of er wel of niet door de overheid, of er wel of niet iemand verantwoordelijk is, of er wel of niet geld door !!, ALS WIJ NIET HELPEN IN ONS EIGEN LAND WAT MOETEN WE DAN NOG !!
LUL NIET ALLEMAAL, ALLEEN BIJDRAGEN EN VERDER NIETS.

IK vindt al die drama maar ZWAAR OVERDREVEN,
nog geen eens 20 mensen dood en het is een
enorme ramp alleen als in afrika 10000
huties door de tuties worden afgeslacht maakt
het niemand uit.

en waarom moeten we op GIRO 777 storten,
de verzekering hoort toch zo iets te betalen?

Greetz Rottochopman a.k.a Cornholio ~!!~

en ook nog dit even:

er is een nieuwe winkel in Enschede open,

Het Kruidvat!!!

HEHEHHE