Enquete: Wie herkent er zich in deze?

vbimport

1. Veel uren voor de pc op het net
  2. Veel surfen
  3. Veel d/l
  4. Veel cd’s branden
    => 5) Nooit iets aanvangen met wat je ged/l hebt, wegens geen tijd ervoor
  5. Weinig echt kopen
  6. Geen lief, of wel een, maar die zaagt?
  7. …???

Kom aardig in de buurt. :smiley:

Greetz
Mess

yeah das wel zowat mij ook :wink:

Mhh komt me idd bekend voor :slight_smile:

Mjah :smiley:

Jaaah zo kan je het stellen, enkel dat lief is een vrouw

over het algemen klopt het wel, maar’k heb wel eeen lief, die zaagt ni, koop toch ook aardig wat origineel

Blijkbaar beantwoord ik niet meer zo aan het cd-freaker-profiel :frowning:

1. Vorig jaar zeer veel uren op het net, maar na telefoonrekeningen (isdn) van 15000Bef, 750GLD en vooral na BARSLECHTE resultaten in m’n eerste jaar unief is dit fel verminderd.

2. Surfen heb ik nooit echt veel gedaan; wel tamelijk veel op irc.

3. Downloaden is ook niet zo enorm grootschalig; met isdn downen tegen 15kb/s is ook niet echt praktisch hé. Hoewel ik hier in Leuven wel een heel wat snellere verbinding heb. Maarja, ik wil er dit jaar wel door zijn op unief, dus kheb er eigl geen tijd voor :frowning:

4. CD’s branden doe ik dus WEL veel. JEUJ, toch nog een beetje cd-freaker :slight_smile: Brand zowat alles; games, muziek, zelfgemaakte video-cd’s, LP’s naar cd, tapes naar cd, radio naar cd,…

5. Klopt ook deels; heb nog altijd niet de tijd gehad om nieuwe ME-drivers voor m’n videokaart te installere.

6. Als’k geld heb, geef ik het meteen uit. Hoewel ik nu wel aan’t sparen ben voor een snowboard. :slight_smile:

7. Af en toe een lief en inderdaad, ik dump ze meestal omdat ze zo zagen. Maarja, komt eigenlijk hier op neer: elk meisje zaagt (sorry Mootje :)), je moet dus een meisje vinden die haar gezaag goedmaakt op andere manieren :stuck_out_tongue: Mij is’t nog niet langer gelukt dan 1,5 maand :slight_smile:

that’s /me :smiley:

100% :smiley:

Hé joh! Das mijn profiel!!! :smiley:
Girl die altijd loopt te zeuren over dat ik teveel achter die pc zit en dat ik er een afkickcursus voor moet gaan volgen!!! haha!
Heb daarom besloten, mayB al gemerkt, dat ik op dinsdag en donderdag avond en in het weekend maar dan wel Inet, bij haar ben!! (weekend bij mij)

klopt helemaal…
behalve punt 7 dan, ik heb wel een lief, heel erg lief zelfs…
en ze zaag al helemaal niet…
verder 100% freaker dan maar :slight_smile:

hmmm klopt aardig… mijn girl heeft ook zoiets van KOM GODVERDOMME EENS ACHTER DIE KUTCOMPUTER VANDAAN!!! maarja dat went wel… ik bedoel ik cdfreak, zij volgt GTST… what’s the difference (dat dit leuk is en GTST niet ik weet het…) :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
hmmm klopt aardig… mijn girl heeft ook zoiets van KOM GODVERDOMME EENS ACHTER DIE KUTCOMPUTER VANDAAN!!! maarja dat went wel… ik bedoel ik cdfreak, zij volgt GTST… what’s the difference (dat dit leuk is en GTST niet ik weet het…) :smiley:

en dat dit geen half uur per dag duurt! :wink:

Als ik me te vroeg meld bij mijn lief denkt ze dat ik ziek ben :smiley: :smiley: