Enquête

vbimport

Zouden jullie graag terug een games pagina zien verschijnen op cdfreaks of denken jullie dat er reeds genoeg zijn, en dat we dat dan niet meer nodig hebben?

Graag had ik jullie mening hierover gehad? :wink:

Ik zou het wel graag zien verschijnen, maar mocht het erkomen, dan hebben we een nakend tekort :frowning: aan medewerkers volgens mij.

Geen kennis vereiste van java, php, etc… enkel interesse hebben in games!

Was er niet al een gamingsite die door een aantal freakers is opgezet of onderhouden werd?

Als deze dan onder games.cdfreaks.com zou gaan hangen of zo…

Persoonlijk geef ik weinig om games (deze week een paar oude DOS games teruggevonden welke ook behoorlijk verslavend kunnen werken :wink: ), maar op zich een goede gaming site met reviews en een reactiesysteem a la CD Freaks is niet verkeerd denk ik, zal best wel vraag naar zijn.

ik vind dat er qua gaming pagina’s altijd betere alternatieven zijn dan cdfreaks ooit zal kunnen bieden…

en hetzelfde voor hardware…
schoenmaker blijf bij je leest… :slight_smile:

Ik ben bang dat Duke gelijk heeft.

HardwareFreaks was ook niet echt een succes en andere sites waren toch altijd beter.

Zoals je weet zou ik graag meehelpen, maar dan moet het wel flink aangepakt worden.
Bij hardwafreaks viel dat wat tegen.

Hmmmmmmmm ik denk dat het misschien wel leuk is voor sommigen maar dat het niet erg popi zal worden! Je kunt altijd nog een games forum aanmaken als er in de andere fora teveel over games gepost wordt!

Laat ik nu toevallig gister voor het eerst van mijn leven een topic over games begonnen zijn !

Een games topic, Hmmmmm op zich zou dat wat kunnen worden,niet zozeer reviews en previews want daar zijn er inderdaad hele goede van.
Maar misschien moet je denken aan een games topic in het algemeen.
Dus b.v. een topic genaamd: Anything Gamez related of zoiets.
Dan hou je het algemeen en voor iedereen die games speelt (en dat zijn er echt heeeel veel) interessant.
Zelf ben ik (bijna) een game verslaafde :slight_smile: dus als jullie een moderator zoeken hou ik me aanbevolen.

Kortom ik denk dat er zeker een goede topic over geopend kan worden maar je zult even moeten discussieren hoe.

Groet mu_zik

Als ik terug denk aan de vroegere CDfreaks hun Games forumpie dan lijkt het me nie echt zinvol! Daar werd nie zo bar veel gepost en vaak oude dingen. Ik denk dat we de vragen en antwoorden op die paar enkele topics wel kunnen behandelen in de huidige forums!
Mocht het nou toch uit de hand lopen kan je het toch nog altijd verplaatsen?!