Enable CD recording on XP (Nero werkt niet meer)

vbimport

Ik weet niet hoe dit heeft kunnen gebeuren maar heb het idee dat ik met een instelling die ik veranderd heb een paar dagen geleden (disable cd recording, vraag me niet hoe, want dat ben ik OOK vergeten :eek: ) ik Nero niet meer werkend krijg. Melding die Nero geeft :

“Under WindowsNT/2000 burn rights are required by Nero to access CD recorders and cd-rom/dvd-rom drivers. Please ask your system administrator for a permission to use Nero.”

alle andere cdrecording progies werken ok (cdrwin, feurio)

moet ut dus weer “enablen” maar hoe ?

Ik kan in Nero nergens iets hierover vinden!
Misschien Nero ff uninstallen (en evt reg-entries verwijderen) en daarna weer erop zetten.

Originally posted by Wookie
Ik kan in Nero nergens iets hierover vinden!
Misschien Nero ff uninstallen (en evt reg-entries verwijderen) en daarna weer erop zetten.

thanx, heb ik gedaan, alleen heeft dat niet mogen baten… ben er intussen achter hoe ik het “ooit” voor elkaar kreeg (dankzij de logs die XP bewaard heeft (weer zo’n leuke optie :slight_smile: )

wat irri zeg :frowning: die optie staat nu iedere x “uit” en af en toe heb ik mazzel en werkt Nero wel grrrgrgrgr, windows opnieuw installeren dan maar, was ik eindelijk klaar met me xp-tje moet ik weer overnieuw :frowning: