En zullen deze weer vlug weg zijn?

Aldi heeft weeral eens een interessante aanbieding;

Intel® Pentium® 4 processor 1,8 GHz
kloksnelheid 400 MHz Front Side Bus 256 Second Level Cache Motherboard met 3 PCI -sleuven Grafische kaart uitbreidbaar met AGP 4 x sleuven

Nieuwe GeForce 3Ti 200 grafische kaart
Nog betere prestaties met spitstechnologie :
64 MB DDR met TV OUT & VIDEO IN
CD-brander 16x10x40x
Incl. Nero Burning Rom OEM-versie (De professionele
software voor het maken van eigen cd-rom’s !)
DVD-ROM 16x
80 GB harde schijf
Ultra ATA 100 interface
256 MB PC 133 SD-RAM werkgeheugen
(1 module, max. werkgeheugen 1 GB)
FireWire / IEEE 1394
1 x front, 2 x achterzijde
6-kanaal Audio-controller
voor AC-3 5.1 audio
Netwerkcontroller on board
Ethernet 10/100 Mbit
4 x USB (2 front, 2 USB aan de achterzijde)
front audio /video-in, 1 x frontmicrofoon-in
56K V.90 PCI data-fax-modem
incl. faxsoftware OEM-versie en telefoonkabel
3,5” Diskdrive Wheel-muis incl. pad
PS/2-toetsenbord met Multimedia HotKeys

Geniet van uw video-DVD in
Dolby Digital 5.1 audiokwaliteit*
Gebruik uw PC met externe
video-bronnen als digitale videorecorder
Breng uw digitale en analoge
videodata over op uw PC
Professionele videobewerkingssoftware (b.v. cutten,
nasynchronisatie) Eenvoudig gebruik via drag ‘n’ drop.
Bewaar uw favoriete muziek plaats-
besparend in MP3-formaat. Volledig uitgeruste,
digitale muziekbox.

51995*
1288,92

Klinkt nice voor dit geld.

Tja ik denk dat hier wel veel mensen in gaan trappen… tis relatief errug goedkoop etc etc… en vooral die 1,8 Ghz laat mensen denken van tering wat is dat ding snel. Dat er een trage hdd in zit, een board waarop je zowat nix kunt uitbreiden etc etc… tja… dat weet de “domme” klant toch niet…

Ik zou hem niet kopen, maar voor een standarardgebruiker is dit wellicht een enigzins redelijke oplossing…

Leuk systeempje voor de pacman freaks! En commander keen die-hards!

Originally posted by Sorcerer
Leuk systeempje voor de pacman freaks! En commander keen die-hards!

Daar heeft ik niet echt een P4 voor nodig hoor , dat werkt nog prima op mijn P1.

Vergeet trouwens Atomic Bomberman en Dig Dug Deeper niet :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
Vergeet trouwens Atomic Bomberman niet :slight_smile:

Die rullt super!

Ennuh wat dacht je van pong! Effe de nieuwste NVidia drivers downloaden voor opengl support! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Tja ik denk dat hier wel veel mensen in gaan trappen… tis relatief errug goedkoop etc etc… en vooral die 1,8 Ghz laat mensen denken van tering wat is dat ding snel. Dat er een trage hdd in zit, een board waarop je zowat nix kunt uitbreiden etc etc… tja… dat weet de “domme” klant toch niet…

Ik zou hem niet kopen, maar voor een standarardgebruiker is dit wellicht een enigzins redelijke oplossing… [/B]

steek er eens een deftige HD en je hebt voor weinig geld een redelijke pc

Ze gaan waarschijnlijk toch in rijen gaan aansluiten om dit
bakkie te kopen.
Maarja, je kunt toch lekker uitbreiden, en vooral de 3 PCI-slots doen wonderen.

ik heb het ook gezien… maar ik hoef het niet. 64mb is wat weinig. ddr. dat wel. maar dat moet toch worden uitgebreidt. En met een beetje pech, is die 64 2 simmetjes van 32 mb. Dat zit er dik in, dus kun je maar 1x uitbreiden zonder geld weg te gooien…

Kopen doe ik heb zeker niet.

Originally posted by Totibbs
[B]ik heb het ook gezien… maar ik hoef het niet. 64mb is wat weinig. ddr. dat wel. maar dat moet toch worden uitgebreidt. En met een beetje pech, is die 64 2 simmetjes van 32 mb. Dat zit er dik in, dus kun je maar 1x uitbreiden zonder geld weg te gooien…

Kopen doe ik heb zeker niet. [/B]

Euh volgens mij weet je niet echt waar je het over hebt :slight_smile:

1. je praat over het geheugen van de vga kaart
  2. ddr is altijd dimm geheugen en nooit simm geheugen
  3. of er ddr dimms van 64mb bestaan waag ik te betwijfelen, maar van 32 zullen ze zeker niet bestaan
  4. je kunt nooit vga geheugen uitbreiden…

ennuh qua geheugenprestaties is deze pc zwaar bagger: een van de weinige ietwat sterkere punten van de P4 is dat er gebruik gemaakt werd van een 4 voudige geheugenbus die icm met RIMM geheugen enorm snel kan werken… aangezien dit echter te duur is wordt PC800 geheugen ingewisseld tegen PC133 geheugen… en dat kost je wel heeeeeeeeel erg veel performance!!

Toch voor dat geld is het een aardig systeempje… Ik heb 'em liever als zo’n low-buget compaq gebakkie… Laatst zo’n ding gekocht bij corrupt rotterdam en de tranen sprongen in m’n broek. Gelukkig was hij niet voor mezelf…:stuck_out_tongue: Anyway, het is veel voor weinig. Een gezonde hollander is snel aangetrokken tot dit soort akties, we kunnen hier dan ook gerust spreken van “een zoet broodje”

btw.: een 21" voor 549,- is ook echt “te geef” Kocht je een paar jaar terug net een 14" torretje voor… (NahZeg~!):rolleyes:

Had bijna bij de lokale aldi het raam eruit gereden, kon zo alle computers op de pallet zien staan, was wel ff geneigd om met het auto tje die ruit eruit te rijden en de auto volladen

Wij hebben in Alphen geen aldi…:rolleyes:

Originally posted by Murphy23x
Wij hebben in Alphen geen aldi…:rolleyes:

Ik ga verhuizen naar Alphen!!!

Ennuh die aldi zuigt! Wook en ik hebben gister geconstateerd dat ze een 19" monitor aanbieden met een maximale pixelfrequentie van 202,5 MHz lijkt me een beetje sterk!

die monitor kan ook maximaal maar 1600x1200 dás laag…

maar wat houd dit in:

Ennuh die aldi zuigt! Wook en ik hebben gister geconstateerd dat ze een 19" monitor aanbieden met een maximale pixelfrequentie van 202,5 MHz lijkt me een beetje sterk!

???

die monitor kan ook maximaal maar 1600x1200 dás laag…

maar wat houd dit in:

???