En zo denk ik ook over het EK ut gaat mij om het bier

vbimport

en de gezelligheid…

Verstand op NUL en voetbal kijken alsof ik er verstand van heb.

voetbal sucks . Al die commerce errond maakt me misselijk . net zoals kerstmis,nieuwjaar,moederdag,vaderdag,valentijn,sinterklaas en wat weet ik nog allemaal meer.

Het is natuurlijk leuk voor de liefhebbers.

Als ik ga schminken zou ik de drie wedstrijden in het PSV stadion bij mogen wonen, maar dat is het mij gewoon niet waard.

Straks al die hooligans in de stad hier, ach het is goed voor de middenstand zullen we maar zeggen…

Maar de strip is leuk

Da_Taxman

natuurlijk… lekker in het cafe voetbal kijken en dan de dag erna de samenvatting kijken omdat je je er nix meer van herinnerd… zo hoort het!!!

Kampioenen!!!

delirium snapt ut helemaal !

Delirium die naam ken ik ergens van waarschijnlijk is tremens de achternaam, maar dat ben ik al vergeten, burps

???tremens???

Delerium Tremens…

Zoek maar een op wat dat betekent, dan snap je de link met Alcohol gelijk. Ok, ik zal je helpen. Als ik het goed heb staat dat voor alcoholvergiftiging, maar verbeter het maar als ik verkeerd zit.

Da_Taxman

tja dan is het waarschijnlijk latijns en dat heb ik maar twee lessen gehad… ooit eens… dus vandaar

Effe een goede plek gezocht om om RNG te reageren >> Dat jij niet van voetbal houdt wil nie zeggen dat wij (diverse andere freakers) dat ook niet doen! Dus waarom die topics closen??? Ik bedoel dus die topic “hup hulland” of zo. En dan nog zeggen: “respecteer mijn macht” >>>> Ja daag! noet op deze manier he! beetje overdreven!

Zo, ben ik dat ook weer effe kwijt!

Delerium Tremens=dronkemanswaanzin

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by djrolo:
[b]Effe een goede plek gezocht om om RNG te reageren >> Dat jij niet van voetbal houdt wil nie zeggen dat wij (diverse andere freakers) dat ook niet doen! Dus waarom die topics closen??? Ik bedoel dus die topic “hup hulland” of zo. En dan nog zeggen: “respecteer mijn macht” >>>> Ja daag! noet op deze manier he! beetje overdreven!

Zo, ben ik dat ook weer effe kwijt!

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

dacht al wanneer krijg ik het te horen…:slight_smile:

Leve de heilige JUPILER !!!

Jupiler? Grow up. Brugse Straffe Hendrik, das pas lekker. Alleen schenken ze bij ons in limburg veelal Lindeboom, (lekker slootwater uit Neer). Maar EK = zuipe in de kroeg en we hebbe dr nog kermis bij ook. Dus bij deze: KOM ALLEMAAL NAAR HAELEN, 7 KM VAN ROERMOND, IN MIDDEN-LIMBURG. THE KROEG 2 B = CAFE DE VALK/BROEN CAFE BIEJ MART. SEE YA, MAYBE.

Wanneer verbieden ze dat voetbal nu eens. Nu weer komen er allerlei debielen op af die maar 1 doel hebben: de boel verzieken ! Inderdaad verstand op nul en meedoen. Als je waarschijnlijk geen verstand hebt gaat dat een stuk eenvoudiger zoals blijkt bij die zogenaamde supporters die keer op keer geweld niet schuwen. Dom copieeergedrag is wat de hoofdmoot is rond dit EK ‘feest’. Een blokker vlag en toeter is het interlectuele gereedschap van de hardcore dombo ! Join the Army !

Hier http://www.euroscratch.com/

op deze site kun je krassen voor o.a. 150 liter bier
dan hebbie nog wat te doen tijdens de voetbalwedstrijden.