En wat vinden jullie van Maxima?

vbimport

tis best wel een lekker kippetje …

idd wel LekkuRRR
Alleen niet echt slim, want dat wijfie ken toch veel beter krijgen?
Tenminste…als ze het niet voor het geld doet…

voor het geld doet ze het niet [denk ik]
die kerel is blij kan ie ook weer eens stoten in bed :wink:

kutweif :frowning:

Jah vieze ****… en dat wordt nou onze toekomstige koningin…

En als ze het niet voor het geld doet dan doet ze het wel voor iets anders status ofzo… Niet voor holle bolle gijs… Alhoewel je weet het nooit natuurlijk.

Maar ja verder boeit het mij ook niks ik bedoel wat boeit dat nou over een paar jaar wordt dat hele konings huis gedoe toch wel afgeschaft. Het is te hopen teminste.

Het blijft een dochtertje van een uiterst foute collaborateur met de toenmalige junta in argentinie.
Ze ziet er wel een beetje lullig uit vind ik. Al die lui die elkaar na lopen te roepen van ‘lekker geil ding’ enz. hebben waarschijnlijk een geheel andere smaak als ik.
Als dit onze toekomstige vorstin moet worden, spaar me. Ik vind het 3x niks. 2 domme blondjes bij elkaar. Maar ja het past wel in deze tijd van dieren ‘ruimen’ Alex is ook vervent zwijnen ruimer. Hij heeft inderdaad nu weer wat te bonken in bed. Waarschijnlijk doet hij dit met z’n ogen dicht. Net op tv zag ik maximaal ook al veelvuldig met haar ogen knipperen, wellicht is dit het geheime teken van die 2 om elkaar duidelijk te maken dat ze ‘zin’ heeft. Ja soort zoekt soort, die oranjes zijn door de eeuwen heen al dubieus - lees de geschiedschrijving hier over maar eens. Nou van mij mogen ze die schijnheilige vertoning voortzetten, maar dit kost de Nederlander wel klauwen geld ! Maar ja er is toch poen zat onder de Nederlanders, blijven we lekker verlekkerd en apatisch tegen die 2 aankwijlen. Een beetje commentaar richting regering/vorstenhuis wordt grondig gecontroleerd en geelimineerd door de BVD. Ja we leven in een echte democratie ! Wel een die alleen maar om de poen draait en verder niks. Miljoenen beesten worden nu afgemaakt, denk daar maar eens over inplaats aan jan klaasen en katrein !

Waarom toch zo negatief over onze MAXIMA. Hoe je ook over haar denkt ze wordt toch wel de vrouw van onze Willem dus daar zul je maar mee moeten leven.

Voor de rest vind ik het een hele prestatie dat ze spijt heeft betuigd van alles wat haar vader heeft gedaan tijdens het regime van Fidela.

Mijn mening over Maxima is dan ook zeer positief, omdat ik denk dat ze een goede vrouw zal zijn voor Willem. En hem zal ondersteunen bij de belangrijke taken die hij in de toekomst moet vervullen.

:cool: Maxima I love you :cool:

Onze Maximaal ? Nou niet de mijne ! Dank je feestelijk zeg. Zal ze best een goeie voor alex zijn want naar mijn idee is daar niet zo veel voor nodig. Beetje trekken, blowjobje etc. Leve de poppenkast ! Klakkeloos je laten voorliegen en er in mee gaan das pas feest. Maar geen feest voor de vaders en moeders in argentina die wezenloos van verdriet zijn omdat hun verdwenen familieleden nog steeds ‘kwijt’ zijn. Hier in NL waar duizenden beesten worden afgemaakt. Echt wel een klimaat om positief over die patjepejers te zijn maar niet heus. Nee we zullen niet negatief zijn over deze poppenkast van zeer laag kunnen.

echt een diep gewortelde haat tegen Maxima en Gijs hea ?

Maar je hebt wel gelijk…

Je ken zeggen wat je wilt
Maar ik zie liever maxima op TV dan beatrix :wink:

Ze is niet écht knap hé?Weet je wie ‘lelijk’ is ? (niemand is natuurlijk lelijk in feite) Weet je wie ik niet knap vind? (anders geformuleerd) die vrouw van constantijn eh…hoe heet ze, die dochter van de minister van landbouw ofzo

met die zware wenkbrauwen

Ja op tv zie ik liever ook maximaal i.p.v. bea met dur rare gemaakte accent. Maar ja hoe je het wend of keert, wij hebben hier over totaal niks te zeggen. Al die ranzige plannetjes worden met vaste hand door gedrukt. Ja het staat niet netjes om kritiek te leveren op dit gebeuren rond deze vertoning. Respect moet je hebben ! Schennis schennis en nog eens schennis. Knap he van maximaal dat ze vind dat papa z’n goeie krachten maar beter niet had kunnen inzetten voor de junta toen. IQ IQ IQ Goed he dat Nederland van die hechte kontakten onderhield tijdens die junta tijd. Goed he dat we gewoon klakkeloos toen naar de WK gingen om mee te doen. Respect voor het goeie in deze wereld. Het goede dus !

Die met die zware wenkbrauwen heet toch marco bakker ? Is die broer dan toch gay ? :slight_smile:
Je bent pas lelijk als je een zieke geest hebt en je ook lelijk gedraagt toch ?

Maxima mag er best zijn. Ze lijkt me best geschikt om in de toekomst als koningin door het leven te gaan. Liever maxima dan zo’n Emily !!

:cool: Lathieza :cool:

Ze lijkt me een sympathieke vrouw en ik wens hun beiden veel succes.

ze mag gezien worden

He zijn er eigenlijk al nude Pictures van Maxima ?

Ze mag er best zijn al is ze niet echt supermooi ofzo.

ze is volgens mij best wel slim en ze ziet er ook wel aardig uit. Ze zal het goed doen bij het volk.

Originally posted by Boywonder
He zijn er eigenlijk al nude Pictures van Maxima ?

:cool: Ik zal Willem ff mailen of 'ie al wat heeft gemaakt :cool: