En wat vinden de Nederlandstalige gebruikers van de nieuwe forum software?

vbimport

Bevalt het een beetje?

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden… Mooi, lelijk, mist er iets? Laat het ons weten :slight_smile:

Persoonlijk vind ik het een hele voortuitgang. Met name omdat het nu allemaal een beetje breekt. Top werk mannen.

Tis nog ff wennen, maar 't ziet er wel mooi uit…

Ik hoop dat het extra mogelijkheden brengt voor de admins…vond de vorige layout rustiger en aangenamer…maar misschien is het een kwestie van gewenning… (het past in ieder geval bij de mainsite)

Ziet er netjes uit, keep up the good work!

ziet er allemaal strak uit, en ik heb het idee dat het iets sneller gaat…

Ben er al helemaal aan gewend!

het is idd wel allemaal sneller, en dat is wel relaxed want de afgelopen tijd is dat wel anders geweest :smiley:

De nieuwe layout is wel even wennen. Het ziet er allemaal wat drukker uit. Doet een beetje XP achtig aan. Ik geloof ongetwijfeld dat er naast layout verbeteringen zijn aangebacht welke de laadsnelheid ten goede zijn gekomen.

Geloof dat ik wel tevreden ben met het cdfreaks-forum nieuwe stijl…

Misschien komt het nog, maar momenteel vind ik de nieuwe layout slecht. Een van de redenen waarom ik hier altijd graag kwam, was de simpele layout van het forum, zonder teveel toeters en bellen. Maar aangezien de meerderheid de nieuwe vorm wel ziet zitten, zal het wel aan mij liggen.

het is wel even wennen hoor maar het ziet er wel goed uit

De werking is een stuk beter, maar ik vind het er wel allemaal een beetje kinderachtig uitzien met die kleuren :rolleyes:

Het ziet er weer perfect uit, en het werkt lekker snel!

ik vind het er ook wel mooier uitzien. idd wat drukker maar dat maakt verder niet veel uit. Het is bij mij idd sneller dan het oude.
Ik weet alleen niet of ik de enige ben die op de mainsite (www.cdfreaks.com) bij het menu de menutekst onder de reclame staat.

Het lijkt er dus op dat iedereen er vrij tevreden mee is, alhoewel een veel gehoord item de drukte op het scherm is. Een vraag van mijn kant: op wat voor resolutie draaien jullie? Ik draai zelf op 1600x1200 en vind het niet al te druk. Ik kan me echter voorstellen dat iemand die dit op een lagere resolutie bekijkt het al snel drukker zal vinden!

dacht eerst zit ik op het verkeerde forum maar dat was niet zo topi :smiley: