En? Wat heb jij gekregen van Sinterklaas?

vbimport

Subject zegt genoeg…zeg het maar, wat heeft de oude man met zijn zwarte knaapjes bij jou achtergelaten?

Mij is het helaas weer niet gelukt om mee naar Spanje te mogen…dus ik denk dat ik nog stouter moet zijn :wink:

Ik heb dit jaar zo ongeveer alles gedaan wat God en Sinterklaas verboden hebben en ik zit nog steeds hier, met dat chagrijnige rot weer. :a :frowning: :a

De volgende keer, schop ik 'm van z’n paard, de hufter. :stuck_out_tongue:

niets

Heb me dit jaar ook enorm verheugd op een enkel reisje Spanje. Maar helaas is 'm dat niet geworden.

Wel een leuke avond achter de rug met vriendin en schoonouders. Een chocolade letter was overigens het enige wat uit de juttezak kwam…

Ik heb van sintervriendin nieuwe kerstverlichting gehad :slight_smile:

(komt goed van pas)

DVD van The A-Team!! :smiley: :smiley: En uiteraard de standaard chocoladeletter ‘D’

Ik Heb Gekregen:
Boek: Feel (van Robbie Williams)
DVD: King Arthur
Doosje met 9 geurtjes
Levensweg (spel)
De Da Vinci Code (spel)
Chocolade letter (een Pure E natuurlijk :stuck_out_tongue: )
2 chocolade repen
Schapenvelletje
2x oorbellen
van die lichtgevende staafjes
Agenda
Boksbal op zoown stok

Lekker veeeeeeeeeeeeel :stuck_out_tongue:

Dan ben jij wel heel lief geweest dit jaar. :iagree:

Is dat spel van de Da Vinci Code wat?

Ik heb het boek gelezen, maar kan me niet echt een voorstelling maken van het spel.

mja de sint is niet langsgeweest bij mij maar het schijnt dat ie nog ffe komt met de kerst…

Ehm… het is een soort rummikub alleen dat moet je raden wat de ander heeft als code… Je hebt zwarte steentjes met 1 t/m 11 erop en witte met 1 t/m 11… dan moet je 4 steentjes pakken en van laag naar hoog zetten en dan maar raden wat de ander heeft… is opzig wel leuk… :slight_smile: maar t heeft verder niets met het boek te maken, behalve dan dat je codes moet oplossen…

soort mastermind dus.

Ik heb een klok, een wekker en wat troep voor in de auto gehad (kaarten, sleepkabel, ehbo doos)

Ik kreeg mijn uitgeleende printer terug…met lekkende inktpatronen…zodat ik de printer eerst een uur onder de kraan heb kunnen uitspoelen…een uitgeleend boek…

En een lekkere chocoladeletter (luxe), boekje van Deelder (geinige comics) en een DVDtje van de Buena Vista Social Club…mag niet klagen…tis beter te geven dan te nemen :wink:

Een industriële hoeveelheid chocolade poppetjes (vandaag m’n 114e opgegeten als m’n telling nog klopt :))

Volgens mij moet je juist heel braaf zijn om mee te mogen. Als je ook maar iets fout gedaan hebt, dan moet je voor straf in NL blijven in dat klote weer en teveel belasting betalen! :wink:

Zo had ik het nog niet bekeken.

Me een heel jaar gedragen … dat gaat lastig worden.

als iemand het nog interesseert :stuck_out_tongue:

ik heb 2 chocoladeletters gekregen. een T en een S. Als hoofdkado.

Daarbij een weekplanner, een speculaaspop, en een tiental cd’rs.

Ohja, ook nog een gezellig avondje en een mp3 speler (256mb) maar dat terzijde :bigsmile:

Een zak zout en een kogelbrief, ook sinterklaas gaat met de tijd mee :slight_smile:

Een zak zout?

Dat vroeg ik mezelf nu ook af? :confused:

Dacht zal wel aan mij liggen. :stuck_out_tongue: :bigsmile:

Ik heb een X-Box Crystal Editie gekregen…
Omgebouwd met 160 GB harde schijf.
Plus een xtra controller…

Meer zat er niet in :smiley: