Emulators?

vbimport

Heb een vraagje voor jullie die hier verstand\ervaringen mee hebben.Ik ben een leek wat betreft emulators.Kan iemand mij vertellen wat dit is en wat je ervoor nodig hebt(computer heb ik al).Ik begin hier namelijk steeds meer over te lezen en het leek mij eens tijd worden om me hier in te verdiepen.Ik hoor en lees hier de verschillenste dingen over.Ik hoop dat een van jullie me hier alles over uit kan leggen.
Alvast bedankt Gamer.

Een emulator is een programma dat een computer “nabootst” op een andere computer… Het komt er op neer dat je programma’s van bv een MSX, Amiga, commodore, NES, GameBoy, SNES op een (simpele) PC kan draaien…

De bekendste emulator is Bleem!, met deze emulator kun je Playstationspellen op je PC spelen, hiervoor heb je wel een “zware” PC nodig…

Begin maar bij: http://www.emulationworld.com/

*** You were kicked from #RedLand by MaStEr (MaStEr)…

Dank je voor je uitleg maSTER.
Maar toch nog een vraagje?.
Er is mij eens vertelt dat je naast zo’n programma toch nog een psx met je computer verbonden moet hebben om te kunnen spelen?
Is dit zo?
Gamer

Er is mij eens vertelt dat je naast zo’n programma toch nog een psx met je computer verbonden moet hebben om te kunnen spelen?

Nee, je heb een emulator (software) plus dan een cd (danwel gekopieerd of niet) de hardware.

Je heb geen playstation nodig om bv via bleem een psx game op je pc te spelen.

Daarom zijn emulators uitgevonden, om console games te spelen op je pc

mzzl

CyPrEs$

• CDFREAKS CREW MEMBER *

Bedankt voor jullie uitleg.
Gamer.

Je moet een PSX hebben vanwege de rechten… Anders speel je illegaal…:wink:

Nu heb ik bleem versie 1.4a(full) gedownload maar nu ben ik op zoek naar de cd-crack heeft een van jullie die?
Heb al van bitcrawler en astalavista gedownload maar geen van alle doet het!
Gamer.

Geef even je E-mail adres en ik mail je wel een gekraakte versie.

heeft iemand een gekraakte versie voor AMD compjes??
die liefst ook backups draait

Als dat zou kunnen heel erg bedankt Hack.
Dit is mijn e-mail:
p_eter79@hotmail.com
Alvast bedankt Gamer.
p.s als je me gewoon op hotmail even mailt dan kan ik je ook mijn eigen e-mail adres geven,want hotmail ligt er nog wel eens uit.

[This message has been edited by Gamer (edited 11 October 1999).]

[This message has been edited by Gamer (edited 11 October 1999).]

Why doesn’t anyone talk about N64 emulators except me, I think it’s much cooler if you can emulate a N64. Correct me if i’m wrong but pl(ee)aystations are not as good as a N64. I like Bleem! tough. If you want to know more about N64 emulation check my site: www.geocities.com/TimesSquare/Cave/9431 or www.geocities.com/hitbits
Greetz…

Zorry, ik zat al die shit in het Engels te schrijven. Wat ik wou zeggen…
Ik vind raar dat niemand zoveel om N64 emulatie geeft. Geef toe het is toch veel toffer een N64 te emuleren dan een Pleestation. De spellen kan je zelfs van het net snatchen. Bij die pleestation moet je alles eerst kopieren. Toch vind ik Bleem! wel tof. Als je nog wat wil weten over N64 emulatie check mijn site ff: www.geocities.com/TimesSquare/Cave/9431 of www.geocities.com/hitbits
Gretz…

N64 emulator is inderdaad cool, UlraHLE emuleert N64 beter dan Bleem! PSX emuleert, maar dat kun je eigenlijk niet vergelijken…

De N64 is misschien technisch beter, maar de spellen op de PSX zijn veeeeeeel bruter…

Dus geef mij maar PSX… :wink: