Emulators?

vbimport

Heb een vraagje voor jullie die hier verstand\ervaringen mee hebben.Ik ben een leek wat betreft emulators.Kan iemand mij vertellen wat dit is en wat je ervoor nodig hebt(computer heb ik al).Ik begin hier namelijk steeds meer over te lezen en het leek mij eens tijd worden om me hier in te verdiepen.Ik hoor en lees hier de verschillenste dingen over.Ik hoop dat een van jullie me hier alles over uit kan leggen.
Alvast bedankt Gamer.

Een emulator is een programma dat een computer “nabootst” op een andere computer… Het komt er op neer dat je programma’s van bv een MSX, Amiga, commodore, NES, GameBoy, SNES op een (simpele) PC kan draaien…

De bekendste emulator is Bleem!, met deze emulator kun je Playstationspellen op je PC spelen, hiervoor heb je wel een “zware” PC nodig…

Begin maar bij: http://www.emulationworld.com/

*** You were kicked from #RedLand by MaStEr (MaStEr)…

Dank je voor je uitleg maSTER.
Maar toch nog een vraagje?.
Er is mij eens vertelt dat je naast zo’n programma toch nog een psx met je computer verbonden moet hebben om te kunnen spelen?
Is dit zo?
Gamer

Er is mij eens vertelt dat je naast zo’n programma toch nog een psx met je computer verbonden moet hebben om te kunnen spelen?

Nee, je heb een emulator (software) plus dan een cd (danwel gekopieerd of niet) de hardware.

Je heb geen playstation nodig om bv via bleem een psx game op je pc te spelen.

Daarom zijn emulators uitgevonden, om console games te spelen op je pc

mzzl

CyPrEs$

• CDFREAKS CREW MEMBER *

Bedankt voor jullie uitleg.
Gamer.

Je moet een PSX hebben vanwege de rechten… Anders speel je illegaal…:wink:

Nu heb ik bleem versie 1.4a(full) gedownload maar nu ben ik op zoek naar de cd-crack heeft een van jullie die?
Heb al van bitcrawler en astalavista gedownload maar geen van alle doet het!
Gamer.

Geef even je E-mail adres en ik mail je wel een gekraakte versie.

heeft iemand een gekraakte versie voor AMD compjes??
die liefst ook backups draait