Emperor battle for dune

hoi
ik durf het bijna niet te vragen na gisteren maar hoe maak ik hier goeie back up\copy van
mr belverdere ik heb gekeken bij gamecopyworld maar daar staat niets voor de install cd
help samsung:(

Nee , maar wel op hun broertjes ! (waar ze trouwens ook heel lief naar verwijzen)

Op http://go.to/gamefix

Emperor v1.09/ENGLISH [878 KB] Fixed Executable
Emperor v1.08/GERMAN [877 KB] NoCD Executable
Install the game - Full Installation.
Apply the official Emperor: Battle for Dune v1.08 [GERMAN] Patch.
Create the following directories:
<GameDir>\CD2
<GameDir>\CD3
<GameDir>\CD4
Copy the full contents of CD#2 to: <GameDir>\CD2
Copy the full contents of CD#3 to: <GameDir>\CD3
Copy the full contents of CD#4 to: <GameDir>\CD4
Replace the EMPEROR.EXE file with the one from the archive.
Replace the RESOURCE.CFG file with the one from the archive.
Play the Game!
Emperor v1.08/ENGLISH [46 KB] Fixed Executable

Op http://www.megagames.com/cracks/html/c901250_0.htm

• no CD, backup CD
    Emperor: Battle for Dune v1.04 US
    Peacemaker - backup CD, no CD
    Emperor: Battle for Dune v1.07
    [MYTH Team] - cracked update
    Emperor: Battle for Dune v1.07 GER
    Robiator - no CD
    Emperor: Battle for Dune v1.08 GER
    Robiator - no CD
    Emperor: Battle for Dune v1.08 ENG
    The Wizard Of Doom - backup CD

En nog 1 gevonden met goegel : http://www.no-cd.net/files/emperor_108.html

[wijkafverhaal] als je een Dune 2000 liefhebber ben/was (zoals ik) dan is deze “opvolger” WAARDELOOS [/wijkafverhaal]

ik heb nu een werkende back up install cd maar ik kan i niet installeren kan een back up maken van de geinstaleerde dir. zoja hoe helup:confused:

ik post niet begrijp , leestekens niet aanwezig , parser in hoofd snapt er niets van , jij zoeken op andere sites…

amen

iek last van dikke vingers!
iek beter best doen .
sorry volgende beter.
en het backuppen is gelukt nod bedankt voor je hulp,soms heb je even een frisse kijk van een ander nodig zoals het forum;) :slight_smile: :smiley:

:smiley: :smiley: :smiley: Humor, ikke dit wel een beetje humor vinden…

iek beetje ook vinden:D :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :cool:

[zeik-mode ON]
Het spel zuigt idd ongekend. De andere Dunes vond ik wel leuk, dus daar ligt het niet aan…
[zeik-mode OFF]

ik ben een echte newbee dus ook ontzettend nieuwsgierig/ wil ook steeds alles weten/ leren
lees nu over battle fur dune
ik weet dat een vriendin dr zoontje de instal…cd klein krasje heeft en deze dus ook niet meer kan installeren.
ze wilde al eeen gratis nw gaan proberen te krijgen op free record aangezien het krasje ook zo min. is en nu al waardeloos
(zelf niet gezien dus0
nu lees ik van de cracks ozo iets maar hoe weet je welke je nodig hebt welke dus geschikt is.

Originally posted by alice
ik ben een echte newbee dus ook ontzettend nieuwsgierig/ wil ook steeds alles weten/ leren
lees nu over battle fur dune
ik weet dat een vriendin dr zoontje de instal…cd klein krasje heeft en deze dus ook niet meer kan installeren.
ze wilde al eeen gratis nw gaan proberen te krijgen op free record aangezien het krasje ook zo min. is en nu al waardeloos
(zelf niet gezien dus0
nu lees ik van de cracks ozo iets maar hoe weet je welke je nodig hebt welke dus geschikt is.

als je een legale kopie hebt dan zou ik hem gewoon terug brengen naar de winkel.

dit spel is ondertussen al een paar keer geupdate (waar de normale klantjes met een permanente internetverbinding dus bijna niks van merken) en ondertussen al twee of drie versies hoger.

mocht je dus een kopie maken , dan moet je deze “kraken” op het origineel , na de update opnieuw en na de volgende update weer opnieuw.

Hier kan www.gamecopyworld.com je meer over vertellen.

bedankt in ieder geval
ik stuur mijn vriendin gewoon weer terug naar free record
zeiden hier dat ze er niks aan konden doen, maar moeten dus wel
het zijn de org. en haar zoontje is toch altijd zuinig op dergelijk spul de andere 3cd tjes zijn nog als nieuw.

Als die lui in die winkel nou nix kunnen(willen) doen, laat het dan hier nog effe weten… Misschien kan ik de rip wel ergens uppen.

Het wordt dan deze versie:

SUPPLIED BY : MYTH FRANCE
RELEASE SIZE : 88 * 2.88MB
CRACKED BY : MYTH TEAM
RELEASE DATE : June/2001
PACKAGED BY : MYTH TEAM
PROTECTION : SD2/Reroutes/…
FILE FORMAT : ACE 2.0
GAME GENRE : 3D RTS

:stuck_out_tongue: