Emperor Battle For Dune

vbimport

Hoe kan ik de vier CD’s voor backup kopieren? Zodat mochten mijn originelen beschadigt raken ik kan terugvallen op de back-ups.

Alvast bedankt.

ff kijken of er een crack staat op www.gamecopyworld.com en de instructies volgen
of met de juiste instellingen via clone cd backuppen

Heb jij m origineel???

Hmmz ok… …het CDfreakers imago gaat een beetje kapot :frowning:

Grtz JP.

Een crack en uitleg is aanwezig op www.gamecopyworld.com.

Nu nog een leuk hoesje :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

Nu nog een leuk hoesje :slight_smile:

[/B]

na een tijdje op www.mega-search.net

ik kan geen crack vinden op copyworld hoor :confused:

en ik kan geen cover vinden op www.mega-search.net :confused:

waarschijnlijk omdat ze er nog niet opstaan :wink:

Originally posted by woudenbm
Zodat mochten mijn originelen beschadigt raken ik kan terugvallen op de back-ups.

Ja ja, zeker bij de videotheek geleend ofzo! :stuck_out_tongue:

Ik heb gekeken op GameCopyWorld en daar staat inderdaad een patch om het spel zonder cd’s te spelen, maar ik wil 1-op-1 kopieen maken als backup.

HELP

Het spel is trouwens overal bij de freerecordshop te krijgen en anders ook nog bij de Bruna.

Check it out zou ik zeggen!

www.elby.de

mazzels

Grtz JP.
www.jpdesign.f2s.com

Iemand met een originele game…
Ze zouden hem moeten arresteren!!!

LOL

Originally posted by Digital Mayhem
Iemand met een originele game…
Ze zouden hem moeten arresteren!!!

correctie: executeren

Hehe, dan wel het filmpje op internet laten zien, want dat hebben we bij die McVeigh ook al moeten missen :eek:

Grtz JP.

[B]Hoe kan ik de vier CD’s voor backup kopieren? Zodat mochten mijn originelen beschadigt raken ik kan terugvallen op de back-ups.

Alvast bedankt. [/B]

Je mag hier rustig zeggen dat je ze gewoon wil kopieëren voor vrienden hoor :stuck_out_tongue:

mmm het is toch goed als iemand eens wat orgineel in de winkel koopt ? Zo wordt westwood nog een beetje gestimuleerd om nieuwe games te ontwikkelen.

origineel ?
Mijn laaste originele game was toevallig dune (de vorige versie), westwood heeft mij toen afgezet.
Bovendien zijn originelen soms moeilijker te verkrijgen.

[B]Hoe kan ik de vier CD’s voor backup kopieren? Zodat mochten mijn originelen beschadigt raken ik kan terugvallen op de back-ups.

Alvast bedankt. [/B]

Met een CD brander? :confused:

het is een safedisk 2 protectie dus met clone en de juiste recorder/lezer kun je een backup maken
aangeraden is een toshiba om te lezen en om te schrijven in dit geval een acer of een oude philips
wat je ook kunt doen is wachten op de crack bij een van de pages
of aan iemand vragen die m van t net heeft geleeched om jouw de cracked exe door te mailen
succes !
and by the way als je een spel echt leuk vind koop m dan gewoon!