Emotionele produkten

Volgens de telegraaf en albert heijn ( zie http://www.telegraaf.nl/digilink/teksten/digi.albert.mensen.ahold.bestellen.zoals.html ) is versgoed een emotioneel produkt… een condoom daarintegen niet…

Klinkt logisch … toch ?

ik word inderdaad helemaal emotioneel als ik aan een krop sla denk…:frowning:

Nee, klopt geen bal van, ik wordt alleen emotioneel van uien! :frowning:

ach, als je de ah binnenkomt zie je een krop sla liggen en denkt: lekker sla vanavond. Zodoende is sla een emotieproduct terwijl als je een condoom ziet liggen je niet denkt van: laat ik vanavond eens een condoom gaan gebruiken.
kort door de bocht: emotieprodukt appeleert aan gevoelens die je ter plekke krijgt.

Originally posted by Crowley
ach, als je de ah binnenkomt zie je een krop sla liggen en denkt: lekker sla vanavond. Zodoende is sla een emotieproduct terwijl als je een condoom ziet liggen je niet denkt van: laat ik vanavond eens een condoom gaan gebruiken.
kort door de bocht: emotieprodukt appeleert aan gevoelens die je ter plekke krijgt.

als ik met mijn girl door de AH loop en ik zie condooms liggen denk ik ook wel iets als “1 + 1 is 2” :cool: en “die kunnen nog goed van pas komen” :stuck_out_tongue:

Originally posted by Crazy Bob
[B]

als ik met mijn girl door de AH loop en ik zie condooms liggen denk ik ook wel iets als “1 + 1 is 2” :cool: en “die kunnen nog goed van pas komen” :stuck_out_tongue: [/B]

Waar ken ik dat toch van? :o

Ik vind het gewoon in eerste instantie in het artikel een beetje raar uitgelegd…

als een krop sla emotioneel is , omdat je het even “vast wil pakken” , dan kan ik me voorstelllen dat mensen online inderdaad nooit zo’n ding kopen. Het is al bij de McDonalds dat de Big Mac op de foto er veel mooier , groter en beter uitziet dan in het echt (waar trouwens niet ?).

gaat het om het gebruik (dan wel eten krop sla , dan wel condoom rolmoment ( als de telegraaf rare woorden kan gebruiken , kan ik dat ook ) ) dan denk ik niet dat je over emotie kan spreken. meer over zintuigen… dat zintuigen emotie opwekken , alla… Een piano die op je hoofd landt , wekt dan ook een emotie op.

Originally posted by Mr. Belvedere
wel eten krop sla , dan wel condoom rolmoment

goede tijden, slechte tijden :smiley:

LoL

Dus als ik het goed begrijp is iets emotioneel op het moment dat je het vast wil pakken?
Dan ken ik een hoop emotionele mensen. :stuck_out_tongue:

Hehe… Dan wordt ik emotioneel van Georgina Verbaan! :stuck_out_tongue: