eMiNeM

vbimport

Ik heb een sterk vermoeden ,maar dus een heeeel sterk vermoeden dat eMiNeM die ouwe zeikerd is ,namelijk PoKéMoN,die hier een maand of 5-6 geleden zoveel mogelijke posts op zo weinig mogelijke tijd postte,ik herken het aan zijn steil:Posts plaatsen met alleen maar dikke shit in… Heb ik jullie geheugen wat opgefrist???
:slight_smile:

dan hedde het mis lovendegem

ik persoonlijk weet wie pokemon is en was
ikke zeker niet

maar ik mag de naam niet vernoemen
sorry

ma eminem zeker niet

En als hij het zou zijn en het is erg: niet reageren… makkelijk zat!

beep fout

allé ne kleine tip mag wel
pokemon
was nie 1ne persoon
ze waren met 2

Ja sorry ,khad gewoon een sterk vermoeden,want hij post toch ook dikke zever,net of hij van de eene dag naar de andere,in de computer wereld is gestapt en niets maar dan ook niets kent van een pc,hij weet dus echt niks die gast,zelf als hij een klein probleem heeft kan hij het ni zelf oplossen,en de freakers die posten om te posten vind ik maar zielig… zit al een jaar ofzo op het forum,lees het zeer regelmatig(iedere dag) maar post alleen iets als het nodig is. JE MOET CDFREAKS DE KLASSE LATEN BEHOUDEN DIE HET ALTIJD AL GEHAD HEEFT.

het was hem wel om de flauwe plezante uit te halen
want ie wou dat natuurlijk niet met zijne echte nick doen
dus daarom “pokemon”
en wa over pokemons lullen
gewoon omdat het een kwaal was denk ik persoonlijk

tis me persoonlijk nog niet opgevallen,
maar mocht het zo zijn, gewoon niet reageren.

Ma zie;zelf moest je een naam posten,wat ben ik ermee? hij woont in holland ik in België en zelfs moest hij in belgië wonen,ik zou er ni naartoe gaan om hem te slaan ofzo ze :d neenee,ik vind gewoon debiel da sommige mensen da forum als middel tegen verveling gebruiken,het moet toch het beste forum van 't net blijven… of ni?

Originally posted by lovendegem
Ik heb een sterk vermoeden ,maar dus een heeeel sterk vermoeden dat eMiNeM die ouwe zeikerd is ,namelijk PoKéMoN,die hier een maand of 5-6 geleden zoveel mogelijke posts op zo weinig mogelijke tijd postte,ik herken het aan zijn steil:Posts plaatsen met alleen maar dikke shit in… Heb ik jullie geheugen wat opgefrist???
:slight_smile:

Dat vermoeden van jou is dan niet juist. Ik ken helemaal geen pokemon. en als je het dikke shit vind.

als ik jullie mening vraag voor een goede mp3 speler, een probleem heb met mijn pc, wil weten of de oproep van cdfreaks voor meer kliks heeft geholpen, of jullie een leuk proggie kennen en over films zonder beeld met geluid is dat uit de verveling?

Ik heb wel redelijk verstand van pc’s denk ik toch.
Ik bouw ze zelf, heb er al 12 verkocht in 1 jaartje tijd en er is er niet 1 terug gekomen !

Kijk maar eens op de websites die ik gemaakt heb

www.viaservice.nl
www.intertoner.nl
http://eminem.linkingweb.com

Ok, ze kunnen beter, maar er komen ook nieuwe aan. ( de sites )

Het zal me jeuken op hoeveel mijn post-teller staat, al staat ie op -100.

van mij mag die teller op 0, boeit me niets.

Gaan we weer. Kindernet of samsom bij de belgen is wellicht nuttiger voor jullie om je tijd aan te besteden.
Volgens mij mis je pokemon anders ben je niet zo dwangmatig op zoek naar hem. Leer nou is om voor jou irritante zaken hier te negeren in plaats van de boel op te jagen. Ga anders op zoek naar waarom die 13 getuigen in de zaak Marc D. op onverklaarbare wijze ineens achter elkaar dood zijn. Vorm een dikke eenheid hier en geen verdeling zaaien please. Wij moeten 1 front vormen en ook de geen hier die in jou ogen stuntelt mee laten ‘liften’ Gewoon negeren zoals Xian al zei dus. Steek je energie bv in het coderen, cracken, hacken of iets anders nuttig :slight_smile: Voor mij part ga je heel de dag neuken of trekken als je alleen bent :slight_smile: Leven en laten leven. Steun elkaar of laat je je maatjes ook zakken als ze in moeilijkheden komen ?
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Trouwens bedankt voor die toner link heb ik weer gelijk een goedkoper adresje voor de lasercatridge voor mijn laserprinter. Heel fijn eninem !
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

topic closed, als jullie nog iets uit te praten hebben
use pm

enne lovendegem, mag ik u erop wijzen om in’t vervolg u vermoedens voor u zelf te houden tenzij ger 100% zeker van zijt, en zo andere mensen in een negatief daglicht stelt

OK?