Emailchecker

Ben op zoek achter een pop3 emailchecker waarmee ik mijn emails accounts op de server van verschillende adressen kan bekijken,met mogelijkheid om te wissen of in spam in te delen rechtstreeks op de server.
Ik gebruik nu Mailmoa samen met dk-notes maar het vervelende is wanneer ik het programma op mijn scherm sluit dat een rest van de kader van het weggeklikte programma blijft staan,heb op de site gekeken geen melding of fix voor dit probleem.
Iemand een suggestie of oplossing voor dit probleem.
Ter info XP Pro systeem met voldoende geheugen+ 2é systeem XP Pro = zelfde resultaat:bow:

mailwasher gebruik ik, berichten worden ‘inglezen’ van de server en kan je op afstand ook verwijderen, heeft ook een handige “bounce” (moet je aanspreken :p) optie (je email bestaat zogenaamd niet en je krijgt vervolgens nooit - hopelijk - meer mail van de afzender)

Hai,

Ook ik gebruik Mailwasher Pro en ik moet zeggen dat het heel ff wennen is omdat je een extra progje opmoet starten maar het werkt erg goed.

mzzl Dunedain

Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen.

Mailwasher (pro) is prima. Ook voor hotmail en msn.
Je kunt ook ICQ gebruiken. Die heeft ook een emailchecker. Echter niet voor hotmail.

Thanx ,dat was hetgene wat ik zocht zelfs nog beter dan mailmoa dat ik gebruikte.:smiley:

YVW

mzzl Dunedain

Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: “Waar is mijn dak naartoe?”

kun je zo ook het probleem omzeilen dat je geen ip hebt van de isp…

Ik wil met mijn adsl mijn wanadoo email ophalen, maar dit kan alleen als je een ip hebt van wanadoo. Kun je met dit proggie toch je mail ophalen ook al bel je niet in?

Naar het schijnt, werkt SpamAssasin nogal goed, vooral als je een Bayesian spamfilter gebruikt (een soort van kansberekening waarmee gecalculeerd wordt of een bericht waarschijnlijk wel of geen spam is).

Een groot nadeel van alle spammailtjes is dat spammers steeds meer en meer mailtjes zonder text, maar met ingebouwde plaatjes (met text) sturen, waardoor een Bayesian filter geen doel meer heeft.

Originally posted by eMiNeM
[B]kun je zo ook het probleem omzeilen dat je geen ip hebt van de isp…

Ik wil met mijn adsl mijn wanadoo email ophalen, maar dit kan alleen als je een ip hebt van wanadoo. Kun je met dit proggie toch je mail ophalen ook al bel je niet in? [/B]

het lijkt mij wel te kunnen… namelijk het 3de tabblad “when mailwasher checks mail” kan je uit 3 opties een keuze maken : dail up to the internet, assume i’m online of Do not dail up to the internet

gl
:wink:

helaas… werkt niet…

Je kunt alleen inloggen op de pop server als je een ip hebt binnen het netwerk van de ISP, in dit geval Wanadoo. Heb je dat niet dan wordt je gekicked van de server met de melding dat je niet inbelt via het wanadoo netwerk.

Iemand anders die hier een oplossing voor heeft?