Elan Vital A-10 Case

vbimport

Heeft er iemand ervaring met deze case? Hij ziet er wel :cool: uit en bij space-promotions.nl te koop met Enermax-voedingkie! :slight_smile:

echt niemand heeft er van gehoord heh?

Ik ken het hele ding niet.

De naam klinkt als een nieuw Oil of Olaz product.

laat er is een foto van zien mischien krijg je dan wat meer reacties

Hier is de kast te aanschouwen

Wel aardig design , lijkt me een duur kassie.
Wat ik zo kan zien is het stevig materiaal maar ik weet niet hoe het zit met de airflow in het ding , qua inbouw is het een ideaal apparaat. Ik zou er wel zoveel mogelijk rounded kabels in gebruiken om optimale airflow te krijgen. Ik heb verder geen ervaring met dit type kasten.

Originally posted by Mr. Belvedere
Wel aardig design , lijkt me een duur kassie.
Wat ik zo kan zien is het stevig materiaal maar ik weet niet hoe het zit met de airflow in het ding , qua inbouw is het een ideaal apparaat. Ik zou er wel zoveel mogelijk rounded kabels in gebruiken om optimale airflow te krijgen. Ik heb verder geen ervaring met dit type kasten.

thx voor de opmerking…ziet er duur uit en is idd ook vrij prijzig…
maar wel standaard Enermaxie derin…geloof dat ie iets van 450 is… :o

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

thx voor de opmerking…ziet er duur uit en is idd ook vrij prijzig…
maar wel standaard Enermaxie derin…geloof dat ie iets van 450 is… :o [/B]

450 watt ? Dus als je er geen pc indoet kun je er nog altijd je voeten aan warmen ! Da’s wel handig :stuck_out_tongue:

[B]

450 watt ? Dus als je er geen pc indoet kun je er nog altijd je voeten aan warmen ! Da’s wel handig :stuck_out_tongue: [/B]

haha sorry ik was wa onduidelijk, maar uhh 350Watt Enermax ennuh die 450 is totaalprijs van de kast geloof ik! :wink:

Maar uhh ik heb zowiezo geen verwarming meer nodig op men kamer…der staat namelijk nog een flinke Servertower 24/7 te draaien die behoorlijk wat warmte produceert!! :stuck_out_tongue: