Elan Vital A-10 Case

vbimport

Heeft er iemand ervaring met deze case? Hij ziet er wel :cool: uit en bij space-promotions.nl te koop met Enermax-voedingkie! :slight_smile:

echt niemand heeft er van gehoord heh?

Ik ken het hele ding niet.

De naam klinkt als een nieuw Oil of Olaz product.

laat er is een foto van zien mischien krijg je dan wat meer reacties

Hier is de kast te aanschouwen

Wel aardig design , lijkt me een duur kassie.
Wat ik zo kan zien is het stevig materiaal maar ik weet niet hoe het zit met de airflow in het ding , qua inbouw is het een ideaal apparaat. Ik zou er wel zoveel mogelijk rounded kabels in gebruiken om optimale airflow te krijgen. Ik heb verder geen ervaring met dit type kasten.

Originally posted by Mr. Belvedere
Wel aardig design , lijkt me een duur kassie.
Wat ik zo kan zien is het stevig materiaal maar ik weet niet hoe het zit met de airflow in het ding , qua inbouw is het een ideaal apparaat. Ik zou er wel zoveel mogelijk rounded kabels in gebruiken om optimale airflow te krijgen. Ik heb verder geen ervaring met dit type kasten.

thx voor de opmerking…ziet er duur uit en is idd ook vrij prijzig…
maar wel standaard Enermaxie derin…geloof dat ie iets van 450 is… :o

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

thx voor de opmerking…ziet er duur uit en is idd ook vrij prijzig…
maar wel standaard Enermaxie derin…geloof dat ie iets van 450 is… :o [/B]

450 watt ? Dus als je er geen pc indoet kun je er nog altijd je voeten aan warmen ! Da’s wel handig :stuck_out_tongue:

[B]

450 watt ? Dus als je er geen pc indoet kun je er nog altijd je voeten aan warmen ! Da’s wel handig :stuck_out_tongue: [/B]

haha sorry ik was wa onduidelijk, maar uhh 350Watt Enermax ennuh die 450 is totaalprijs van de kast geloof ik! :wink:

Maar uhh ik heb zowiezo geen verwarming meer nodig op men kamer…der staat namelijk nog een flinke Servertower 24/7 te draaien die behoorlijk wat warmte produceert!! :stuck_out_tongue:

Nu nog een ouderwetse laserprinter op volle toeren laten draaien en je wordt zo stoned als een garnaal door alle ozon die het hele zaakje produceert…

ahem… ik ben weer off topic bezig … doe geen moeite , ik sla mezelf wel even…

[B]Nu nog een ouderwetse laserprinter op volle toeren laten draaien en je wordt zo stoned als een garnaal door alle ozon die het hele zaakje produceert…

ahem… ik ben weer off topic bezig … doe geen moeite , ik sla mezelf wel even…

[/B]

hmmm opzich misschien wel interessant om daar een topic over te hebben…de uitwerking van pcs en randapparatuur op het menselijk lichaam :stuck_out_tongue:

[B]

hmmm opzich misschien wel interessant om daar een topic over te hebben…de uitwerking van pcs en randapparatuur op het menselijk lichaam :stuck_out_tongue: [/B]

En ik heb er al een zegje opgedaan :slight_smile:

[B]

En ik heb er al een zegje opgedaan :slight_smile: [/B]

k dan. meteen ff kijken wat voor nuttigs jij verteld hebt! :wink:

[B]

k dan. meteen ff kijken wat voor nuttigs jij verteld hebt! :wink: [/B]

Beschouw mij nu niet als intelligent he , dat doe ik zelf ook niet :stuck_out_tongue:

[B]

Beschouw mij nu niet als intelligent he , dat doe ik zelf ook niet :stuck_out_tongue: [/B]

Nee intelligent ben alleen ik, maar het is natuurlijk leuk om te zien wat andere voor leuke/creatieve antwoorden geven! :wink: :stuck_out_tongue:

Nieuwe kast voor -=HeadLesS=-.
Het is de Koolance Super Liquid Cooling System. Een vette kast met waterkoeling systeem ingebouwd. En…als je je kast open houd. Zie je de waterval langs je PROC lopen.
Hehehe echt iets voor U!!! :wink:

Hier is ff een linkie!.
Deze kast roeleert errug hard!!!:stuck_out_tongue:

Originally posted by King Dingeling
Hier is ff een linkie!.
Deze kast roeleert errug hard!!!:stuck_out_tongue:

Haha toevallig net al gelezen…is inderdaad eruuuuug cool ding…
en performance ook eruuug goed!!!..heheh watervallen valt wel mee hoor…alles is allemaal gesealed…wel kewl dat de radiator ook in de pc staat!! Jammer dat het alleen hoop mijers kost wil je de hele coolinstallatie hebben!
Ik laat er gewoon 1tje voor me maken en ben dan maar paar tientjes kwijt…hehe :stuck_out_tongue:

Heeft er iemand ervaring met deze case? Hij ziet er wel :cool: uit en bij space-promotions.nl te koop met Enermax-voedingkie! :slight_smile:
mooi kassie, hij heeft alleen wat weinig 5 1/4 drive bays…