Einduluk trug!

Na zeker 4 weken jullie te hebben moeten missen ben ik terug! Ik ben 2 weken in Turkije geweest, wat vreselijk heet was. Daarna nog een paar dagen met me broertje en wat neven en nichten naar een oom in Noord-Holland geweest. Was ook wel geinig. Maar die Hollanders…bah. Ik wilde in A’dam een ijsje:p kopen en dat wijf achter de kassa begint me in het ‘Duits’ aan te spreken! Ik verstond er geen reet van:). Zal wel door die Hollandse kou komen. Toen ik 's ochtends in Maastricht op de trein stapte was het hier al 26°:cool:, 's middags in Holland was dat hoogstens 20:o.

De grootste fout wat ik gemaakt had was toch om met de NS te reizen. De weg heen ging nog wel, alleen maar wat idioten die in Eindhoven over de rails liepen, maar de weg terug… Het begon alvast toen ene van het personeel niet kwam opdagen. De machinist lag dus nog in bed toen de trein al klaarstond:( Dat leverde alvast 30 minuten vertraging op. Daarna reden we stapvoets van Utrecht naar Den Bosch, achter een vrachttrein aan ofzo. En uiteindelijk stonden we stil voor Maastricht, net achter Meerssen. De wissel stond verkeerd. Na een kwartier kwam er eindelijk dan weer wat beweging in die ouwe trein. En met maar zo’n anderhalf uur vertraging stonden we weer op vertrouwde Limburgse bodem.

Maar hier in Limburg was het ook zeer leuk. En heet. Gister had ik hier 47° in de zon gemeten. In de schaduw was dat 35°. Maar schaduw was er niet veel:). Maar na die hitte in Turkije was ik het een en ander wel gewend.

De reden waarom ik niet gelijk weer was gaan posten toen ik thuis was, is dat ik op mijn vader’s PC win2000 gezet heb, en gezeiks kreeg met de ingebouwde Internet sharing ervan. Die deed het in het begin wel ff een dag, maar daarna had vader eraan liggen klooien en heeft het me tot nu geduurd voordat ik de troep fatsoenlijk aan de gang had.

En voordat ik het vergeet, ik ben op 16 Juli 16 geworden. En daarmee ben ik ook gelijk in het bezit gekomen van een vette 1,4 GHz Athlon, 512 meg SD, een 64meg GeForce2-MX4000 en een plexwriter 16/10/40A :stuck_out_tongue:

proficiat met je verjaardag en je nieuwe pc.:cool:

Ten eerste Welkom terug en dat je in holland als limburger
voor duitser word aangezien dat is mezelf idd ook al een keer overkomen best grappig eigenlijk.
en tja…dat het met de NS klote reizen is weten we allemaal :slight_smile:

ooh ja veel plezier met je nieuwe pc :slight_smile:

Originally posted by R0bby
En voordat ik het vergeet, ik ben op 16 Juli 16 geworden. En daarmee ben ik ook gelijk in het bezit gekomen van een vette 1,4 GHz Athlon, 512 meg SD, een 64meg GeForce2-MX4000 en een plexwriter 16/10/40A :stuck_out_tongue:

Tering! Aardige kado’s dan! :stuck_out_tongue:

Wou dat ik zo’n kado’s zou krijgen…:slight_smile: Btw als limburger gebeurt het wel vaker dat je voor duitser wordt uitgemaakt :wink:

das een best cadeautje ja :slight_smile:
/me is dus vanaf gisteren ook terug maar ik ga nou weer ff kappe want me girl komt uit den douche :slight_smile:

Leuke kado´s idd :slight_smile:

Maareuhh ik heb het nog gekker meegemaakt met die Hollanders… ik ben ook eens voor Duitser aangezien… dus zeg ik tegen die meid achter de balie van je mag wel Nederlands tegen me praten hoor… krijg ik als antwoord terug “dat zie je ook niet vaak, een Duitser die Nederlands spreekt!!”…

(wat een koe was dat… :))

Originally posted by R0bby
en dat wijf achter de kassa begint me in het ‘Duits’ aan te spreken!

Wat zei je tegen d’r? “Wir kommen aus Holland, ja?!” ?

Originally posted by Dee-ehn
(wat een koe was dat… :))

Mooooooooooooooohhhh!!! :smiley: :stuck_out_tongue: