Eindelijk

vbimport

eindelijk is het zover
Ik wou mijn eigen oude thread opzoeken maar het is waarschijnlijk al zover geleden dat ik hem niet eens kon vinden.

Ik heb KABEL

dat wou ik effe kwijt:p :stuck_out_tongue:

ik niet :frowning:

Ik heb jammer genoeg ook kabel :frowning:

Binnen kort over een kleine maand, zegt @home. heb ik ASDL :slight_smile:

Ik woon in een plaats waar de helft van de inwoners niet eens beschikt over kabel, laat staan da ze een TV hebben… :frowning: :frowning: (Mag niet van god…,dus!) Daar door zit ik in een absoluut zero~prio gebied, de kans op Kabel of ADSL is dus zeeer klein… (De komende tien jaar, ofzo…)

… (zucht!)

Moet je daar maar niet gaan wonen, zal je nu wellicht denken. Jah, daar kan ik maar één ding op zeggen; “IK DENK 'T OOK!”
Maargoed ik heb gelukkig wel ISDN (ook pas sinds 2 jaar mogelijk!)

Kortom: " I K H A A T G O D !":frowning: zonder hem zou mijn telefoonrekening een stuk lager zijn!

To Balkie> “Leuk voor je!” (lees met afgunst) :stuck_out_tongue:

Originally posted by Marsz-=FX
Kortom: " I K H A A T G O D !":frowning: zonder hem zou mijn telefoonrekening een stuk lager zijn!

Nou nou, beetje overdreven niet? (ben geen believer ofzo hoor ;))

Ik krijg 9-10 aanstaande ook eindelijk kabel! Na 3 jaar wachten ofzo! pff! :wink:

suc6 toch geen UPC he.

Pak anders maar gewoon weer een anoloog verbinding.

Die is zelfs nog sneller :stuck_out_tongue:

Originally posted by Heedlock
[B]suc6 toch geen UPC he.

Pak anders maar gewoon weer een anoloog verbinding.

Die is zelfs nog sneller :stuck_out_tongue: [/B]

Ik denk niet dat jij met een analoge verbinding The Fast and The Furious DivX met 200 K/s download?! Geef mij maar chello dan… :wink:

Ik krijg over 4 weken ADSL !!! :D:D

Ik denk dat ik nooit kabel krijg.

Dit omdat er een administratief probleem is met mijn verbinding waar nu al 2 maand aan wordt “gewerkt” :frowning: :frowning:

en ik maar wachten :frowning:

Originally posted by Wookie
[B]
Nou nou, beetje overdreven niet? (ben geen believer ofzo hoor ;))

Ik krijg 9-10 aanstaande ook eindelijk kabel! Na 3 jaar wachten ofzo! pff! :wink: [/B]

Je moet de dingen altijd herleiden tot de bron…:wink: (Blame the World!)

Maar O.K. het is erg kort door de bocht, maareh dat was voor iedereen toch wel duidelijk?! :stuck_out_tongue: Feit blijft dat 't hier een achterstandsgebied is waar never nooit aandacht is voor de nieuwe technieken uit satan’s gereedschapkist… De enige hoop op ADSL zal pas komen als ze “Digitaale-Kerk-Telefoon~in~Dolby~Pro~logic” live 3D in je zondagse kamer kunnen streamen… (nooit dus!) :stuck_out_tongue:

ik kom nu handen en ogen te kort en zeker een computer tjemig wat kun je nu veel doen zeg als je al 4 jaar via een kut modem (sorry jongens maar zo is het ennmaal) dan weet je niet wat je overkomt via de kabel misschien wen je er later wel aan maar ik hoop het niet.
Echt vet man downen met 425 kb

oh klote, ik wacht pas 2 jaar gespannen op kabel. Is dus zeker nog niet genoeg. In de tussentijd moet ik het maar doen met me flatfee. Heb het net en paar dagen en begint nu al moeilijk te doen tijdens inloggen. Redial dus op zo’n 50 keer staan met tussenpozen van 1 sec.