Einde van het warezwereldje deel 2

vbimport

ik heb geen idee waar cd freaks hun info vandaan haalt , maar het is 3x keer niks…
tl 2 zou doorgaan en tl zou stoppen…?
nog nooit zoveel gelul gehoord de laatste tijd.
tl two heeft GEEN perser kunnen vinden en een maat van mij benaderd.

na overleg is besloten dat tl two stopt en dat men op korte termijn met een nieuwe 4 cd pack komt.

ik ben benieuwd hoe je aan je info komt. (waarschijnlijk van je mede scholieren…?
je komt bij mij uit de buurt mail me en maak een afspraak ik ben erg benieuwd een hoop mensen willen je leren kennen.

Bijdehandje…
Scholieren? ja natuurlijk…
Eigenlijk ga ik niet in op zulke rare berichten…

Als wij news plaatsen is het bijna altijd betrouwbaar, maar 100% kan je bijna nooit zijn.

Gek he dat iedereen wat anders zegt als ze straks een deel van hun inkomsten misschien! zien verdwijnen.

Wie wil wie leren kennen?
Zeker nooit gesnapt dat je tegenwoordig beter anoniem kan blijven en als je vragen heb dan mail je ze maar…

CyPrEs$

• CDFREAKS CREW MEMBER *

wie wil wie leren kennen via een bepaalde videotheek in H zijn door jullie toch aardig wat vragen gesteld…of wil je zeggen van niet…?
wat mij steekt is dat er zg ‘nieuws’ op je site staat zo van Twilight is dead… daar reageer je dan op en een verklaring komt er dan niet. je neemt dat soort nieuws te makkelijk aan van je bronnen…
morgen staat er zeker dat tl two gestopt is .? en ja dat is zo een andere 4cd pack is door die groep in de maak…