Einde van het warez wereldje...?

vbimport

In eerste instantie ging ik ervan uit dat er geen concurrentie bestond in de Warez Scene maar tegenwoordig verraad iedereen elkaar maar aan de bsa en buma stemra (de laatste moet je bang voor zijn )
dan probeert men de beste naam in het cd wereldje (twilight) zwart te maken… denk je nu echt dat een groep als twilight die duizenden sets per uitgave verkoopt zich bezig houd met PRIVE en STORY verhalen zoals op deze site te vinden zijn…?
ik kan me iets voorstellen bij de jongens van twilight dat er vrevel ontstaan is doordat tl 2 verscheen in de week van de eerste tl bust. de groep kennende zijn ze erg goed in staat om hun zaken te regelen en heeft men helemaal geen behoefte aan geduw getrek en elkaar zwart maken. het lijkt wel dat de groepjes op internet waarvan de meeste 14 tot 19 jaar oud zijn het stadium bereikt hebben van we verkopen die cdtjes al voor een tiente die markt is al verziekt nu gaan we met roddel en achterklap de groepen zwart/kapot maken…
waar zijn we in godsnaam mee bezig…
er zijn maar een paar mensen die hier beter van worden …en dat zijn de opsporings jongens…
ja zo door jongens en het kleine nederlandse cd wereldje houd met ene harde klap op met bestaan…