Eind examen doen?

hoi ik ben erg blij want ik zit in havo5 en dus examen doen.

wie moet nog meer examen doen???

heeft iemand nog wat handelingsdelen ik moet namelijk nog wat doen kunnen we elkaar wel helpen

greetz

Het is voor mij nu een jaar of 4 geleden dat ik HAVO examen deed en ik geloof graag dat er in de tussentijd een hele hoop veranderd is (ik ben van voor de “2e fase”), maar wat zijn handelingsdelen?

ik moet ook exame doen, ik heb Engels leesdossier, en Nederlands schrijfdossier, en een half engels artikelen dossier en nog wel wat volgens mij, pm maar ff als je wat nodig hebt.

Wat zijn handelingsdelen

Handelings delen zijn bijvoorbeeld al je Nederlands boekverslagen, die moet je dan bij elkaar in een mapje inleveren en zo ook voor engels en Duits, ook Practische opdrachten zijn handelings delen volgens mij.

Dossiers… ik word echt al een oude lul!

zow, HAVO examen…dat is lang geleden… :wink:

Maar ik zag ergens anders wat links naar sites over samenvattingen voorbij komen:

www.internetcollege.nl

Misschien heb je daar wat aan

Jaja, ik heb ook nog ergens wel boekverslagen, maar wie ze heb?! Geen idee! :smiley:
En waarschijnlijk toch nie te lezen! :stuck_out_tongue: (ja, toen nog geschreven ja!)

Ik heb vorig jaar mavo examen moeten doen…de enige tip die ik heb is dat je wanneer je redelijk goed oplet in de les, helemaal niet meer hoeft te leren voor het examen —> ik heb alleen maar de avond van tevoren een proefexamen gemaakt (of eentje van een ander jaar) en daarmee heb ik toch mijn slechte cijfers opgehaalt en ben geslaagd!

Dus vooral niet TEVEEL doen…en alles rustig over je heen laten komen

[edit] dit heeft dan wel nix met je vraag te maken, maar ik vond het gewoon wel leuk om mijn zegje te doen! :wink: :stuck_out_tongue: )

Toen ik eindexamen HAVO deed (96-97) was ik de enige in mijn klas met internet (toen was het nog van “internet, wat is dat?” en “internet is alleen voor computernerds”) dus waren links zoals digischool.bart.nl etc nogal zeer handig te noemen :).

Ik heb dus ook maar iets van 40% van mijn boeken daadwerkelijk gelezen… voor Engels literatuur had ik een 7, voor Nederlands ook. Netjes :slight_smile: