Eigenaardig probleem

Ik heb iets vreemd aan de hand:
Als ik pc reboot dan gaat alles perfect
PAS als ik connect naar internet dan is mijne CPU 100% belast gedurende 5 min ( ik sluit alle KUT programma’s af met taakbeheer en ik zie daar niet in wat hem zo fel belast)
Na 5 min is terug alles OK dan. Als ik dan op deze computer druk dan is die weer voor 5 min belast.
Daarna kan ik doen wat ik wil, alles is OK dan
Dit heb ik sinds een paar dagen. Ik heb niets nieuws geinstalleerd dat ik weet.
Mijne geupdate Norton virus heeft niets gevonden.
Ik draai constant ene firewall + auto protect antivirus.

Ik ben aan het denken voor ene formate te doen :frowning:
pff, wat een werk

gebruik je soms sygate als firewall deze will nog wel eens kuren hebben probeer deze eens te verwijderen en kijk dan eens verder

Hoezo je ziet niet in taakbeheer wat er zoveel belast wordt ?

Hoeveel % van je tijd nemen ze dan allemaal weg ?

Als een systeem hondstraag wordt betekent dat meestal dat er 1 progrje is dat 96% van de tijd in beslag neemt.

Tenzij het een hardware related fout is natuurlijk.

Volgens mij komen zelfs de Services in taakbeheer.

Gewoon formateren die hap!

Is leuk joh! :wink:

RamBooster, hiermee kun je je RAM leegmaken, dan zul je zien dat je computer al veel sneller draait.

Shit thanX man !!! super progie !!!

Originally posted by Murphy23x
[B]Gewoon formateren die hap!

Is leuk joh! :wink: [/B]

Mooie oplossing zeg!
Als je in je taakbeheer kijkt onder “Processen”, dan zie je welk bestandje dus al die cpu-kracht wegtrekt.
Zie in het voorbeeld dat DNETC.exe alles hier wegtrekt. (Dit is van me koe, dus maakt hier niet uit)

ok heel dom vraagje
hoe kom ik bij taakbeheer? kandit dus nergens vinden

win98
me cpu staat geen reet op en is 67% belast wanneer hij opgestart is…wil wel is kijken wat dat nou veroorzaakt.

Het welbekende Ctrl-Alt-Del!

:rolleyes:

hmmm… ok weet ik dat ook weer hehe
is er een andere manier om te zien in windows 98 welk prog hoeveel hoeveel systeembronnen gebruikt?