Eigen website?

vbimport

hoi ik zou graag een eigen website willen maken maar weet jij misschien de makkelijkste mannier omdat te doen en het moet er natuurlijk ook een beetje mooi uitzien alvast bedankt

groeten smitstra

als ik jou was zal ik eens met frontpage beginnen, dat is makkelijk… dat is n.l. wysiwyg (what you see is what you get)…

wil je echt html leren, dan moet je even op de planet internet website www.planet.nl. kijken en zoeken naar het programmatje HTMLEditor 32, dat rewls… daar zit gewoon een Wizard functie in…

Succes…

er zijn trouwens nog altijd hulp sites te vinden (zoeken: www.altavista.com))

[This message has been edited by User (edited 07 June 2000).]

Ik adviseer ook frontpage 2000

Crazy Gijs

Frontpage 2000 is een goede HTML editor, biedt veel mogelijkheden en is best gebruiksvriendelijk.

Het enige nadeel is dat er redelijk slordige HTML code gegenereerd wordt, maar daar heb je als gebruiker niet zoveel last van zolang je maar met Frontpage gaat werken.

Je moet wel uitkijken met enkele opties van Frontpage, want hij heeft de neiging specifieke Frontpage onderdelen te gebruiken, die niet werken als de provider geen Frontpage Extensies geinstalleerd heeft staan (bijvoorbeeld met zoekfunctie en heel belangrijk, de formulieren).

Als je HTML wilt leren is een ander programma wellicht beter, Macromedia Dreamweaver 3.0 Voor de allerbasics kun je hier even terecht, anders klik je via mijn site (mijn signature link) naar Miscelleneous en dan HTML, daar kun je wel een paar links vinden…

Da_Taxman

[This message has been edited by Da_Taxman (edited 08 June 2000).]

sierra web studio
heeel makkelijk
gewoon drag en drop
java,gif animaties, text foto’s,log’s knoppen e.d
gewoon slepen met die hap

Waar kan ik Sierra web studio dan downloaden

Gebruik Dreamwaver 3 !!!
Best gemakkelijk en mooi.
Maar voor tabellen maken kan je beter MS FrontPage 2000 gebruiken !
B.