Eigen status tekst terug!

vbimport

Bij deze een kleine stemming onder de leden m.b.t. de status tekst.

De status tekst staat onder je nick (bv newbie, member, die hard), deze kon je in het begin van dit nieuwe forum zelfstandig wijzigen, in elk gewenst alternatief.

Nu hebben de admins en moderaters besloten dat dat toch maar niet zo’n goed idee was (waarschijnlijk voelden zij zich bedreigd door onze creativiteit).

Nu pleit ik ervoor om deze status tekst wel weer te laten veranderen door de members zelf, dit om een beetje extra’s aan je nick toe te voegen.

Geef in de poll je mening, en mischien doen ze er wat mee, alhoewel, uit de reacties die ik op irc zag, twijfel ik daar aan.

PS. admins en moderaters mogen zelf wel elk mogelijke tekst invullen, dit even ter info :wink:

Straks nemen ze onze avatar’s ook nog af.

Klik ook effe een paar keer op de banners, anders verdwijnt straks nog het hele forum :frowning:

MOds kunnen volgens mij hun status helemaal niet zelf aanpassen…

slecht idee dat aanpassen door iedereen.

enkel Admins kunne status aanpassen, mods niet normaal

dat members hun eigen status aan kunne passe is leuk op een klein forum, maar hier minder enzo, dus heb ook gevote om het niet te kunne aanpasse btw :wink:

btw "Straks nemen ze onze avatar’s ook nog af. " Be happy dat je ze gekregen hebt? :slight_smile:

Redneck was er bij voor het teruggezet werd…
En gun hem dat wel als mod…dus nog niet teruggezet :wink:

waarom een status tekst verandere wordt het helemaal een puin zooi en dat zien we niet zitten als de admins het zelf doen bij bepaalde persoonen dan is het wat anders

ja ben het met Xcelsius eens…
en anders zou onze official cdfreaks girl ook niet eens meer zo uniek zijn.
nu heb je tenminste nog iets om naar te streven …
wie als eerste ( met nuttige posts uiteraard) cdfreaks god word…

Ik stem voor niet editen omdat dit ten koste gaat van de overzichtelijkheid van het forum… Zo kun je niet goed meer zien wie de Admins zijn en dat is wel belangrijk vind ik. Wat als een newbie zijn status zet op Moderator ofzo? Dat geeft verwarring.

[i]Greets![/i]

wie weet wat we dan weer te lezen gaan krijgen

Originally posted by G@M3FR3@K
[B]Ik stem voor niet editen omdat dit ten koste gaat van de overzichtelijkheid van het forum… Zo kun je niet goed meer zien wie de Admins zijn en dat is wel belangrijk vind ik. Wat als een newbie zijn status zet op Moderator ofzo? Dat geeft verwarring.

[i]Greets![/i] [/B]

Het gebruik van Moderator en Administrator (Admin) was wel geblokkeerd, gelukkig.

Maar als iedereen de titels zelf zou kunnen aanpassen dan ontstaat daar een wildgroei en gaat denk ik inderdaad alle overzichtelijkheid verloren. Het is aan de admins om bijzondere titels uit te delen (denk aan de Officiële CD Freaks girl) en verder de consistentie op het forum te behouden, iedereen weet waar hij of zij aan toe is en er kunnen geen misverstanden ontstaan. De eigen creativiteit kan (voorlopig) gebotvierd worden op de Avatar en de signature

Ik vind ut toch best een mooie optie :slight_smile:
Maar ja als je ut weghaald mag ut ook, als die pictures maar blijven :smiley:

Ik vindt ook dat dat niet moet kunnen :smiley:

vind dat die optie nie available moet worden! Word een rotzooitje! :slight_smile:

En ff over die pics erbij… als het ten koste gaat van serverspeed moet het zekers pleite!!!

avartar is dus gedisabled geworden voor de server draaiende te houden geloof ik ,ofwel door de update van het board nu

Originally posted by Mattel007
avartar is dus gedisabled geworden voor de server draaiende te houden geloof ik ,ofwel door de update van het board nu

Jammer maar beter! :wink:

Jammer voor de pics, maar verkies toch een snelle forum boven een kleurige forum…

:cool: Lathieza :cool:

Originally posted by Mattel007

Avatar is disabled (uitgezet) omdat de plaatjes op de server opgeslagen werden. Dit zorgde dus voor extra dataverkeer.
Extra dataverkeer maakt het forum langzamer en er moet allemaal over afgerekend worden, en dat bedrag is al niet weinig op dit moment.

Het is zeer spijtig, maar als CD Freaks hier nu duizenden guldens per maand verdiende aan sponsors dan was het anders, maar op dit moment nog niet genoeg om alle kosten te dekken…

dus als we allemaal eens per 10 min op de banner klikken, dan komen de avartars weer terug ?

Originally posted by xian
dus als we allemaal eens per 10 min op de banner klikken, dan komen de avartars weer terug ?

Webpeppers banner geldt maar 1 keer per IP per week helaas…

Andere weet ik niet…maar klikken kan nooit kwaad :wink:

wat een gezeik allemaaal…doe het of doe het niet !

en niet van dat ja voorlopig ken dit en voorlopig ken dat.

lijkt tweakers.net wel

eigen tekst ken wel op tweakers wel en hier niet ?
explain !

hun hebben tig meer users dan cdfreaks en bij hun werkt het wel goed, is ook af en toe wel lache.

het is mijn mening maar hoor als cdfreak die freaker ofzo wat het ook alweer was/is.

pfff

heh gadver…je gaat cdfreaks toch niet vergelijken met tweaker.net he ?
als je ergens een hele stapel zielige figuren bij elkaar wilt zien dan is het daar wel, jak…
en waarom het daar wel kan ??
ik ben geen admin maar volgens mij komt het doordat hun gewoon meer en beter betalende sponsors hebben…
cdfreaks heeft af en toe lichtelijk raakvlakken met het illegale en daar zijn sponsors bang voor denk ik…
correct me if i`m wrong :slight_smile: