Eigen CD beveiligen

vbimport

Kent iemand een programma waarmee ik zelfgemaakte CD kan mee beveiligen.

Ik gebruik een HP 9300 IDE.

hmmmmm ja der zijn van die proggies die da kunnen ja
geloof op
www.cdmediaworld.com

der staat nen freelock op en al die zever
geloof da ge oek al nen safedisk 2 beveiliging zelf kunt maken met zo een programmaken …
zie mor ies op die site der staan alle protection s op … :wink:

In de knowhow database staat een overzicht:

http://knowhow.cdfreaks.com/article.php?ID=115

Originally posted by ken08
[B]hmmmmm ja der zijn van die proggies die da kunnen ja
geloof op
www.cdmediaworld.com

der staat nen freelock op en al die zever
geloof da ge oek al nen safedisk 2 beveiliging zelf kunt maken met zo een programmaken …
zie mor ies op die site der staan alle protection s op … :wink:
[/B]

Zit ik hier bij Dutch: general Questions of bij het Belgische deel van CDFREAKS :stuck_out_tongue:

als je goed kan programmeren kan je zelf een encryption schrijven met een cdcheck erin

maar dat zul je niet kunne veronderstel ik ?
zo ja dan zou ik u eens zeer dringend moeten ontmoeten

fin het komt erop neer dat tot nu toe ALLES gekopieerd kan worden

MaFd0n

Naar mijn idee werkt de methode van 1 perfect, maar het probleem was dat het alleen maar 1:1 beveiligt. Ik heb er nu voor gezorgd dat je de CD-ROM ook niet naar HD kan kopieren. Let wel dat dit niet bij alle cd-ROM’s werkt, maar bij de meeste wel.
Kopieer de originele CD naar HD, niet image maar gewoon met windows ofzo. Zoek een file op die je per se nodig hebt om de CD te laten werken, het mag geen .EXE file zijn.
Van deze file maak je nu een dummyfile --> maak een .WAV file van bijvoorbeeld 1 min. 44.1khz 16bit stereo. Dit is 10mb. Voeg de file van de CD en de .WAV file samen naar 1 bestand, dit bestand zet je nu op de CD i.p.v. het originele bestand. Brand nu de CD en zorg dat de dummyfile zo ver mogelijk aan de BUITENKant van de cd komt te staan, dus achteraan de CD Layout. Dit kan met WinOnCD d.m.v. Edit Placement. Nu maak je met CDRwin een image en volg de methode van 1, alleen nu maak je van die laatste track track3, en voeg een andere 2e track toe. Track 2 wordt een audio track en duurt 1 minuut (lengte van de dummyfile). Als de CD met de dummyfile dus bijv. 74:00:00 duurt, begint track 3 bij 73:58:00 en track 2 bij 72:58:00. Brand nu de CD. Vanaf deze CD kan je nu niet dit ene bestand kopieren naar HD met Windows, omdat het voor een deel gebrand is als audio, en de software op de CD heeft alleen maar het 1e deel van de file nodig, en dat is nog steeds leesbaar

methode 1 http://www.geocities.com/tracewarp/createprot.htm