Eerste netwerk

vbimport

Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo’n 1000 jaar. De Russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een kopernetwerk.
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo’n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in hun bezit hadden. En dat zo’n 1000 jaar vóór de Russen.
Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: “Na opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden.” De Belgen concluderen hieruit dat zo’n 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds in het bezit waren van een draadloos netwerk.

:bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

Die stuur ik morgen naar mijn Belgische collega’s :smiley:

En ik ook :slight_smile:

Oudje, maar blijft geniaal!

Wij hebben toch de friet uitgevonden :stuck_out_tongue:

Weet je dat zeker? Ik kom wel eens in Belgie en daar staan verdacht veel kraampjes met “hollandse friet”.

(en hier in NL krijg je overal Vlaamse frietekes)

Belgen humor, ze blijven leuk! :wink:

Ik kende hem al, maar in een andere variant.
In mijn variant groeven de Russen 100 meter diep, en hadden dus 100 jaar geleden al…
De Amerikanen 200 meter diep, en hadden dus 200 jaar geleden al …
De Belgen groeven 300 meter diep, en hadden dus 300 jaar geleden al draadloos :slight_smile:

Maar nog een:
Zondag wordt de wedstrijd Ajax-Feyenoord gespeeld. De Ajax supporter heeft al een kaartje, maar belt voor de zekerheid de suppoost op met de vraag “Hoe laat begint het?”
Zegt de suppoost: “Hoe laat schikt het, meneer?”

:stuck_out_tongue:

Die snap ik niet.

Wat is het verschil tussen Feyenoord en de smurfen?

De smurfen hebben maar 1 klungel!! :stuck_out_tongue:

Namoh, de grap zit hem in dat dé (1) supporter mag beslissen wanneer de wedstrijd gespeeld wordt :slight_smile:
Anders zijn de clubs bang dat ze ook die laatste supporter ook nog kwijt raken :slight_smile:

Vliegtuig pret;
In het vliegtuig de koraan voorlezen en daarna vragen of je even in de cockpit mag kijken.

Vind 'm niet zo … maar dat komt misschien omdat ie uitgelegd moest worden.

@Maelstrom, LOL. :bow: :bow:

Staan 2 sneeuwpoppen naast elkaar zegt die ene tegen die andere: ruik jij ook wortel.

Wat is het toppunt van safesex?

een k*t met een pincode

Zaterdagochtend, halfzeven, een wielerfanaat ontwaakt, glipt stilletjes uit bed om z’n vrouw niet te wekken en verdwijnt in alle stilte in de badkamer.

Eenmaal in zijn rennersoutfit, gaat hij op z’n tenen naar de garage om de banden van zijn fiets op te pompen.

Bij het openen van de garagepoort slaat de ijskoude sneeuwregen hem in het gezicht.

Alhoewel hij al erger meegemaakt heeft, besluit hij toch maar eerst naar het weerbericht te luisteren op de radio.

De weersvoorspelling is dramatisch: sneeuw, ijzel, hagel, stormwind…
Uiteindelijk besluit hij maar terug te gaan slapen.

Hij kleedt zich uit en, terug in bed, kruipt hij dicht tegen z’n vrouw haar rug aan en fluistert: “Het is verschrikkelijk slecht weer!”

Waarop z’n vrouw, half-slapend, antwoordt: "Kan je geloven dat mijn man daarin gaat fietsen!

LOL :bigsmile:

Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid?

door het sleutelgat kijken van een glazen deur

www.moppen.nl voor nog meer moppen :wink:

Rijd ik laatst door Antwerpen. Je weet wel waar ze nog steeds bezig zijn met de aanleg van een nieuwe stad. :wink: Graaft daar een of andere Belg met zo’n kraantje een geul. Staat er 15 meter verderop een Belg die de kuil weer dicht maakt. Ik zie dat zo gebeuren en vraag me dan toch iets af. Loop er naar toe en vraag waar ze mee bezig zijn. Zegt die beste man dat ze bezig zijn met het aanleggen van een Draadloos netwerk.

Whahahahahaha

Komt een duif een koe tegen.
zegt die duif: roekoe
Zegt die koe: boeduif.

Geniaal