Eerste konijn op cd-freaks forum

vbimport

Hallo, ik wil mij even voorstellen, al hoewel jullie mij wel zullen herkennen van televisie of stripboek.

Ik ben denk ik ook het eerste konijn dat over dit forum hupt. Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik hier rond hang, en dat we samen maar veel plezier mogen hebben!!

En de groeten van Ab-normaal

He supper Ab,

Blijf gezellig hangen!!
Misschien krijg je nog wel een apparte status, als eerste konijn haha

Reken daar maar niet op… die komt er niet… je leest zelf wel dat er nu al genoeg gezeik over statussen is op dit forum dus de status van dit beestje aanpassen zorgt maar voor meer gezeur… hij is een user en dat zal hij blijven ook :slight_smile:

Ohja, welkom hier beestje… alhoewel ik altijd d8 dat je een haas was blijk je dus een konijn te zijn… a well je bent welkom :smiley:

Ja konijn of haas, daar loop ik nou mijn hele leven al mee rond… ik lijk op een haas, maar ik ben vroeger te vondeling gelegd en ben opgevoed door een konijnen gezin… dit is dus niet duidelijk, maar ja ik probeer dit altijd te vergeten, dus nemen we er nog 1 hik…

En de groeten van Ab-normaal

nog een uhh… worteltje?

Vraagje, krijgen we nou elke keer dat zelfportret van jou erbij!?

Jij was niet de eerste, ik heb zijn zus ‘Broer konijn dus’ hier ook al een keer gezien :slight_smile:

Neuk je ook als een konijn ?

Nu nog je eigen hok op de CD-Freaks krijgen. Nou wie weet krijg je dat wel heel erg snel van een van de CD-Freakers. Of is het hok wat je thuis hebt beter of niet.

Originally posted by cum-a-lot
Neuk je ook als een konijn ?

Tis een echte puber he :smiley:

welkom konijntje en als je even cool bent als op tv
ben je hier meer dan welkom (anders ook hoor)

en cum a lo --> jij bent een ernstig gebrek aan sex he ?

Ik denk dat dienen cum-a-lo enorm veel problemen heeft. Zou zich beter zelf eens een konijntje kopen :wink:

Je geeft die rabbit toch geen hok?!
Een konijn geef je een konijnenheuvel vol met gangen enzo! :stuck_out_tongue:

Originally posted by xian
[B]welkom konijntje en als je even cool bent als op tv
ben je hier meer dan welkom (anders ook hoor)

en cum a lo --> jij bent een ernstig gebrek aan sex he ?
[/B]

Is het dan zo duidelijk, vandaag ga ik der iets aan doen en met een beetje geluk…

Originally posted by Wookie
Vraagje, krijgen we nou elke keer dat zelfportret van jou erbij!?

Denk ook aan onze arme modem (of ISDN) gebruikers die niet zo’n ruime bandbreedte hebben en per tik moeten betalen.

De images in signatures zijn niet voor niets uitgeschakeld.

Een goede dosis humor is altijd welkom, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Denk ook aan onze arme modem (of ISDN) gebruikers die niet zo’n ruime bandbreedte hebben en per tik moeten betalen.

De images in signatures zijn niet voor niets uitgeschakeld. :wink: [/B]

Daar wilde ik ook heen met mijn vraag ja! :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]

[/B]

jeps gelijk heb je, ik ben helaas ook isdn gebruiker…al valt het nog mee zolang maar 1 iemand het doet dan haalt hij toch steeds het plaatje uit de internet cache.
ik hoop niet dat iedereen straks plaatjes onder z`n tekst gaat plaatsen…

ik zit nu ook nog achter mijn 56k modem maar volgende week heb ik planet adsl

ok dat wordt dit jaar

konijn met kerst *D

greetz Stratenboek

frankisback.cjb.net

meneertje sperma tank (cum-a-lot) :slight_smile: -> ik wens je veel suc6 met het krijgen van Planet ADSL. Ik zou het ook 3 weken terug al gekregen hebben van ze (heb alles gekregen behalve mijn apparatuur) en ik w8 eigenlijk nog steeds. Ze hoeven niet te weten dat ik me heb ingeschreven voor de kabel die ik zeker op 13-6 krijg :smiley: