Een tshirt bug?

vbimport

Enige tijd geleden heb ik (net zoals vele andere freakers) mijn CD Freaks tshirt ontvangen. Nu is dat ding onlangs in de was geweest, gestreken (door mijn ma die al jaaaaaaaaaaaaren lang de strijk doet -met succes btw-) en raad eens… de text is een beetje weg en uitgesmeerd over het shirt!

Iemand nog met zulk een probleem?

juist uit de was maar ziet er nog perfect uit, volgens mij ligt het probleem bij uw wasmiddel op 60 graden gebruikt mijn moeder dash.:slight_smile:

1 keer in de robijn wassen en hij is weer als nieuw :slight_smile:

Ligt toch egt aan je mama jongen! Je moet ook nooit over de tekst van shirt met strijkbout gaan heh!..doooooohhhhh :stuck_out_tongue: :eek:

de mijne word helemaal niet gestreken heb er dus ook geen last van:) :smiley:

DN: ik had ook me ma em laten wassen, voor de zekerheid maar op 30°C ;). En daarna laten strijken… en ook hier de tekst beetje “uitgesmeerd” geraakt over witte gedeelte. Het gaat om een paar kleine vlekjes. Gelukkig heb ik 2 CDfreaks shirts! LOL! :stuck_out_tongue:
Denk dat je em best kan laten strijken door mams maar misschien beter shirt binneste buiten strijken. Wordt ie toch glad en tekst kan nooit “uitlopen”!!!

had alleen dat et zwarte om CDFREAKS.COM
iets afgaf op het witte
toen ie de eerste keer was uitgewassen

hij alleen iets gekrompen
en das wel kut
want zit nu iets te krap me XXL etje

niet dat ik reuze vet ben
maar omdat ik nogal groot ben enzow

heb alles groot btw :smiley:

ik weet niet veel van wassen en strijken enzo af, maar ik dacht
toch dat je T-shirts met opdruk altijd binnenstebuiten moest strijken…mijn T-shirt is al een paar keer gewassen en is nog steeds als nieuw.

om maar meteen alle misverstanden uit de wereld te helpen:

het is toch echt jullie EIGEN schuld…

Ik heb even 3 screenshots gemaakt van m’n eigen T-shirt. Deze is al ongeveer 10 x gewassen ofzo.

http://www.wijsbek.com/cdfreaks/img/tshirt_gewassen_1.jpg
http://www.wijsbek.com/cdfreaks/img/tshirt_gewassen_2.jpg
http://www.wijsbek.com/cdfreaks/img/tshirt_gewassen_3.jpg

ik zie geen kwaliteits verlies…

en over dat ze krimpen… dat doen alle kleren jongens, vraag maar na aan je moeders :slight_smile:

Hmmmzz ben net ff thuis en ff nagevraagd… tshirt was binnenstebuiten gestreken… :confused:
Naja ik ga zo eens in me kleerkast graven om te kijken hoe dat andere freaksshirt eruit ziet…

Originally posted by Dee-ehn
Hmmmzz ben net ff thuis en ff nagevraagd… tshirt was binnenstebuiten gestreken… :confused:
Naja ik ga zo eens in me kleerkast graven om te kijken hoe dat andere freaksshirt eruit ziet…

hehe zou ik ook zeggen als ik je moeder was…:stuck_out_tongue:

voor iedereen: er zijn nog enkele T-shirts for sale :slight_smile: :slight_smile:

Originally posted by MP|3
voor iedereen: er zijn nog enkele T-shirts for sale :slight_smile: :slight_smile:

tegen afbraakprijzen? :wink: :stuck_out_tongue:

Originally posted by MP|3

Hej meneertje daar hebben wij een vraag en aanbodforum voor he :smiley:

the shirt rox bigtime :o)
:cool:

Ik heb geen last van een T shirty bug of een moeder bug dus mijn T shirt is nog in perfecte staat.

Daarom ga ik cdfreaks.com maar even promoten op PZZ lan :cool:

k heb totaal geen problemen met mijn t-shirt! maar ik zou het niet meer door je ma laten strijken… als je namelijk over de letters strijkt dan geven de meeste t-shirts af. tja die letters laat ik dus gewoon niet strijken!!! dan ben je van al het gedonder af.

perfect shirt gewoon op 40 graden wassen, en binnenstebuiten strijken! Bij erge vlekken op het shirt gewoon shout er op spuiten en dan in de was.

Die van mij is ook nog oppie toppie. Gewoon 30 graden en binnenstebuiten wassen, nix aan de hand :slight_smile:

Originally posted by Mootje
Die van mij is ook nog oppie toppie. Gewoon 30 graden en binnenstebuiten wassen, nix aan de hand :slight_smile:

Ja maar jij moet zelf strijken :smiley:

(en je hebt gezien hoe de mijne eruit ziet…)