Een test

vbimport

dit is dus gewoon een kleine test om een pol te maken
ik weet nu nog niet of ie gaat lukken
maar ja we zien wel

We zijn trots op je hoor Carlo, dat ut toch gelukt is! :wink:

superzz Carlo! U tha man…gelukkig heb je het maar 1 keer hoeven vragen…maar uhh ik ken die nummertjes nie echt…artists wel…maarja…

Het lijkt er alleen op dat je wel een heel andere muziek smaak hebt dan de meeste anderen die gestemd hebben. Ik heb ook maar gestemd dat het niet mijn smaak was :smiley: Ik ken er namelijk geen :smiley:

Originally posted by Pyromaniac
Het lijkt er alleen op dat je wel een heel andere muziek smaak hebt dan de meeste anderen die gestemd hebben. Ik heb ook maar gestemd dat het niet mijn smaak was :smiley: Ik ken er namelijk geen :smiley:

Oh, gelukkig; dacht dat het aan mij lag, zijn die zg artiesten soms Belgisch_Limburgse herriemakers?

Originally posted by Misha
Oh, gelukkig; dacht dat het aan mij lag, zijn die zg artiesten soms Belgisch_Limburgse herriemakers?

Zou misschien wel heel goed kunnen. Of Carlo had er even uitleg bij moet geven. Waar al die groepen vandaan komen. Ach ja dat kan hij altijd nog doen.

ach; is zo van die commerciële house, en daar heb ik het niet echt op :frowning:

goedzo carlo!

dit is vet goeie belgische muziek in in nederland gelukkig nog niet zo bekend anders zou elke sjonnie in nederland met deze muziek op z`n scooter langspruttelen…en zou het snel achteruit gaan met
de kwaliteit van deze muziek kijk maa rnaar milk inc voordat ze uitbraken in nederland was hun muziek 3243423432 keer beter dan nu hun vorige album (apocalypse cow ) was suber vet terwijl hun laatste album geen ruk voorsteld…

ik weet niet eens WAT voor genre het is, dus ik kan ook moeilijk stemmen dat het mijn genre niet is :confused:

Originally posted by Crazy Bob
ik weet niet eens WAT voor genre het is, dus ik kan ook moeilijk stemmen dat het mijn genre niet is :confused:

Guts je hebt gelijk. Ik weet ook niet wat voorn genre het is. Maar ik heb toch gestemd op ‘‘Dit is mijn genre niet’’.
Ik denk ook dat het mijn genre neit is omdat ik die songs niet ken. En de meeste uit mijn genre wel ken. Aangezien ik geen match zag, kon ik wel concluderen dat het mijn genre niet is.