Een site opent niet bij mij maar wel bij iedereen

vbimport

ditt is echt zow vaag, een site www.mp3xplosion.com opent bij iedereen maar niet bij mij. Hij laat en ik krijg dan de pagina kan site nie openen blabla

wat hieronder staat dus

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

snap er geen zak van

Probeer eens een dos box te openen (start-uitvoeren-cmd-enter)
en dan

PING www.mp3xplosion.com

(oftewel 69.1.76.109)

De site sterft overigens wel van de popups en scriptfouten.

nah die pop ups blockt me pop up cop wel, maar ik krijg

ping aanvraag kan host www.mp3xplosion.com niet vinden. Controleer de naam en probeer het opnieuw

maar als ik die 69.1.76.109 doe dan lukt het wel

eerst 4 time outs en dan
pakketten verzonden 4
ontvangen 0
verloren 4

100 procent verlies

moet je je dns(servers) instellen

Een tweetal mogelijkheden:

1. De DNS server die je gebruikt werkt niet goed, waardoor je niet op deze site terecht kunt komen. Probeer eens de site te benaderen via het IP adres (http://ipadres) ipv via de URL.

2. Je surft via een proxy die deze website blokkeert. Kijk eens bij de instellingen van de internet verbinding (in Internet explorer -> extra -> opties) of daar een proxyserver is ingesteld. Zo ja, schakel deze eens uit en probeer het nogmaals!

via de ip dus via http://69.1.76.109
lukt niet en ik heb ook geen proxy aanstaan.

en in de instellingen van chello hoefde ik geloof ik geen dns servers in te stellen

lol,

ik kan thuis (chello) ook niet op die site komen :Z
maar overdag op mijn werk wel, errug vaag ja
dus ik down het op mn werk gewoon
gaat lekker snel wel…

het is net alsof de maker van de site bepaalde ips geblocked
heeft van bijv. chello

vraag het me af, want een vriend van me heeft ook chello en daarbij doet ie het wel :S

edit:

en nu doet ie het wel, na een paar dgn, JUIST

Het moet dan toch echt de dns server zijn die het niet doet. Is dit de enige site of werken andere sites ook niet? als je nou is op google naar iets willekeurigs zoekt en dan die site probeert te openen (wel 1 nemen die niet in je cache enzo staat, waar je nog nooit geweest bent dus en 1 met een domeinnaam als adres) als die het ook niet doet moet het je dns wel zijn.
Als dat het niet is kan het zijn dat er een een of ander programma die zogenaamd je pc optimaliseren en beveiligen tegen alles en iedereen dat domein in zijn blocklist gegooit heeft.

sinds vrijdag opent ie wel bij mij…

weird :stuck_out_tongue: