Een programma voor een goede website te maken

vbimport

Kent iemand een programma (liefst niet met HTML) om goede websites te maken? Zoja: waar kan ik die downloaden?

frontpage :stuck_out_tongue:

Ik gebruik zelf First Page 2000 (maar das met HTML)

gewoon ff zoeken bij www.downloads.com

Dreamweaver van Macromedia… is ook een WYSIWYG editor… Ga naar macromedia en download daar de demo… dan ga je naar astalavista.box.sk en zoek je en crack voor die demo. Daarna gooi je die crack over die demo heen en kun je hem gebruiken als full version!!

Probeer het eens met Flash/ Fireworks of dreamweaver

ik gebruik front page samen met flash

en dit is het resultaat

www.tcc-belgium.com

Ik gebruik Macromedia Dreamweaver 4.0 & Fireworks 4.0
Allemaal zeer relexed :))

ten eerste, om een homepage te maken heb je in principe altijd HTML nodig, je browser leest immers HTML (en natuurlijk b.v Flash via een plugin, maar als je beginneling bent is dat natuurlijk geen goeie optie)

Wat jij waarschijnlijk zoekt, is dus een HTML editor, waarbij je de Code (HTML dus) niet zelf hoeft in te typen, maar waar je gewoon via opties in het programma, een pagina maakt.

Ik zou je Frontpage aanraden, veel mensen zullen zeggen dat het een kutprogramma is, en als je een site maakt waar je veel mensen met netscape op verwacht, dan kun je beter Macromedia Dreamweaver of Allaire Homesite proberen. Maar Frontpage is erg makkelijk, vooral met het tekenen van tabellen. Verder ziet het er gewoon goed en overzichtelijk uit, en aangezien het van Microsoft is, is het makkelijk in gebruik.

Dus probeer eerst Frontpage eens !

Ik heb al veel gehoord van Frontpage alleen één probleem… Waar kan ik dit downloaden. Normaal is het gratis, niet?

gratis denk ik niet, is van microsoft

en die willen toch $$$$ zien :slight_smile: