Een nieuwe systeempje

vbimport

Kan er hier iemand misschien een leuk computersysteempje samenstellen van rond de F3000,-

Of kan er iemand aan onderdelen/systemen voor een goedkoop rijsje;) (als je begrijpt wat ik bedoel :wink: )

Alvast bedankt :slight_smile:

Mess

Ligt eraan, wat wil je ermee gaan doen?
Ik kan een systeem voor 2k samenstellen, maar ook van 10k…
wat jij wilt :wink:

pricewatch bij tweakers geeft een goed inzicht in de laagste prijzen her en der.
Het hangt er een beetje vanaf hoe handig je zelf bent. Als je het allemaal zelf kunt bouwen dan kun je beter losse componenten her en der kopen, dan ben je het goedkoopst af. Als je het niet zelf kan dan kun je beter alles in 1 zaak kopen zodat zij de service op het geheel kunnen leveren.

Software zal ik verder maar niet over beginnen :wink:

dit zijn reeds veel gestelde vragen

en ik zou je dan ook is aanraden de search functie te raadplegen

Maar niettemin hier een kleine upgrade voor 3000 florentijne

AMD T-Bird 900 MHZ 400 nlg
Asus A7V MB 350 nlg
Aopen HQ08 Case 250 nlg
256 mb SDRAM PC133 200 nlg
17"LG Flatron 776FM(1600x1200) 600 nlg
Maxtor UDMA 20 GIG 7200 RPM 250 nlg
SB Live 1024 150 nlg
FPS 1000 Speakers 100 nlg
Pioneer 16x40 DVD Tray 200 nlg
Adaptec 2940 SCSI Controller 150 nlg
Plextor 40X SCSI Reader 200 nlg
Plextor 12x10x32 Burner 500 nlg
Geforce 2 MX 200 nlg
-------------
3550 nlg

dit zijn de prijzen waaraan ik het materiaal koop, ter verduidelijking, het kan dus zijn dat er een merkbare prijsafwijking is bij die gene waar jij je computer koopt :frowning:

Misschien kun jij aan Mess leveren dan :wink:

Zou zelf voor MSI K7T moederbordje gaan (zoals al in eerdere topic betoogd).

LG Flatron 775FT (de 776FM is wel mooier en ingebouwde speakers, maar 775FT is iets goedkoper en een perfecte keus)

GeForce 2 MX is meestal toch wel duurder. de Leadtech Winfast is een goede kaart, twin view (2 monitoren) en TV-Out, toppertje. CardExpert komt ook goed uit de bus qua performance als ik het goed heb.

Maar denk ook aan de service…kun je het zelf, perfect, spaar je paar honderd piek uit. Kun je het niet dan ben je gewoon duurder uit (zeker dan deze prijzen :smiley: )