Een nfo aan een iso toevoegen?

vbimport

is er hier iemand die mischien weet hoe ik een .nfo file aan een iso toevoeg??? (.bin en *.cue)formaat ik heb het proggy dus in bin formaat maar moet nog ff een nfo file met serial aan toegevoegd worden dus als iemand dit weet tnxx

een *.nfo file heeft in principe nix met die bin/cue zover ik weet, je zet er alleen maar de informatie over de bin/cue in…en dat zal je gewoon zelf moeten typen in het kladblok ofzo, en dan als *.nfo opslaan.

nee zo bedoel ik het niet(dank je wel voor je reply trouwens) ik wil die .nfo in de bin file zetten zodat als ik de cd brand de nfo file gewoon in de root dir staat.(of in een andere dir for that matter)als ik bijvoorbeeld een spelletje brand dan moet ik er eerst nog een crack aan toevoegen(als ik de beveiliging niet meerbrand) als ik een game download van een krakersgroep en ik bvrand de iso(.bin in de meeste gevallen) dan staat er al een dir met de crack erin, ik wil dus weten hoe ik de *.bin zo kan aanpassen dat als ik de cd brand ik die *.nfo file erop terug kan vinden. ik weet dat ik alle bestanden en dir’s naar de pc kan copiereren de nfo file erbij toevoegen en dan opnieuw branden, maar dan is de cd niet meer “autoplay” als je snapt wat ik bedoel.

owja, dus het moet aangepast worden in de *.bin.

hmm, ff denken hoor, er zal vast wel een programmatje zijn gemaakt om iets te kunnen toevoegen in de *.bin

maar ik zou er niet een weten!

sorry

winiso bijvoorbeeld

Duidelijk illegale activiteiten hiero (cracks, serials)

Doe dat nou niet jongens, is het echt teveel gevraagd…
zucht