Een mooi cadeau

vbimport

Hallo allemaal,

Als alles goed gaat dan krijg ik vrijdag te (niet) horen of ik geslaagd ben of niet. Nu hebben mijn ouders tegen mij gezegd dat ik een cadeau mocht uitkiezen van rond de 300,- Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet kiezen.

Ik heb zitten denken aan een goede geluidskaart met een paar boxjes maar dan heb ik voor 300,- niet genoeg denk ik, of wel?

Dus als iemand een serieus idee heeft reply dan ff

Met dank :smiley: Pyromaniac

mm voor 300 piek kun je natuurlijk ook een draagbare mp3 cd speler kopen.

Ik heb al een discman en een brander dus daar heb ik niet zo veel aan.

Toch bedankt

Who’s next? :smiley:

CDR’s dan die schijnen een stuk duurder te gaan worden.

Een paar goede boeken, weekendje Disneyland Parijs, nieuwe kleren of iets voor je kamer (zeker mocht je gaan studeren en op kamers gaat wonen)…

Moet het per se voor de PC zijn?

Je kan natuurlijk ook zeggen dat je het leuk vind dat het voor 300 mag maar dat je het leuker vind als hun iets voor je uitzoeken; en dat dat dan geen 300 piek hoeft te kosten want je vind het gebaar dat ze wat geven al genoeg! :wink: (Denk niet dat je dat zal doen maar anders, zou ik dan, een nwe DVD speler vragen!)

Ga naar de hoeren.
Dit is veel beter dan Disneyland.
Of neem een hoer mee naar Disneyland.
Of neem Donald duck mee naar hoerenland.
Of koop een XXX DVD van Donald duck en een hoer in Disneyland
(beetje absurd maar daar hou ik van)

Originally posted by cum-a-lot
(beetje absurd maar daar hou ik van)

“Beetje” is zwak uitgedrukt moet ik zeggen! :stuck_out_tongue:

Hm, tja, wat kun je nou kopen voor 300 gulden voor je pc? Je zou een extra hd kunnen kopen, ehm…

wat licensies :stuck_out_tongue:

Nee het hoeft natuurlijk niet perse voor de computer te zijn, maar ik heb al een goed idee van iemand gehad namelijk

:smiley: Een scheerapparaat :smiley: