Een map toevoegen aan een bin file

weet iemand hoe ik dit kan doen?

kheb cdmage en isobuster al geprobeerd, maar die kunne het precies niet… :frowning:

winiso blijkt te werken…
:slight_smile:

al vaker behandeld…zoekt en gij zult vinden zucht

Originally posted by Smart@$$
al vaker behandeld…zoekt en gij zult vinden zucht

antwoord was binne de minuut gegeven op tweakers

maar je hebt gelijk, ik had misschien beter eerst ff gezocht…
:slight_smile:

Originally posted by Mastakilla

tweakers… :eek:

:Z

Niet om het een of ander hoor :slight_smile:

Op tweakers krijg je (behalve alle flames) wel goede antwoorden op je vragen. Dit omdat er nu eenmaal veel meer mensen komen met echte computerkennis dan hier op cdfreaks.

Dit is geen verwijt aan cdfreaks, maar alles heeft zo zijn charmes :slight_smile:

Originally posted by Pyromaniac
[B]Niet om het een of ander hoor :slight_smile:

Op tweakers krijg je (behalve alle flames) wel goede antwoorden op je vragen. Dit omdat er nu eenmaal veel meer mensen komen met echte computerkennis dan hier op cdfreaks.

Dit is geen verwijt aan cdfreaks, maar alles heeft zo zijn charmes :slight_smile: [/B]

alles klopt , vooral dat woordje flamen

dat woordje computerkennis neem ik even in twijfel.

veel “tweakertjes” hebben de bel wel horen luiden maar weten niet waar de klepel ooit vandaan kwam.

Poll:

Kick Mastakilla 2%
Ban Mastakilla 7%
Perm Ban Mastakilla 38%
Kill Mastakilla 53%

Poll:

Kick Mastakilla 2%
Ban Mastakilla 7%
Perm Ban Mastakilla 38%
Kill Mastakilla 53%

Tweakers ZUIGT! (he Belvedere :stuck_out_tongue: )

Poll:

Kick Mastakilla 2%
Ban Mastakilla 7%
Perm Ban Mastakilla 38%
Kill Mastakilla 53%

Tweakers ZUIGT! (he Belvedere? :stuck_out_tongue: )

Originally posted by Sorcerer
[B]

Poll:

Kick Mastakilla 2%
Ban Mastakilla 7%
Perm Ban Mastakilla 38%
Kill Mastakilla 53%

Tweakers ZUIGT! (he Belvedere? :stuck_out_tongue: ) [/B]

wat voor een fucking KLOOTZAK ben jij nu weer???

denk je dat je omdat je elke dag niet anders doet dan stomme replies geven, dat je daarom zulke dingen kan zeggen?

ik ben al jaren langer member van cdfreaks (en waarschijnlijk ook jaren volwassener) dan jij…

ik ben nu misschien niet meer zo actief als vroeger, maar ik denk dat ik toch nog iets meer respect verdien dan dit (dankzij mensen zoals mij is cdfreaks wat het nu is!)

ik denk dat ze eerder eens moeten overwegen om jou te bannen

mongool

ik post mijn vraag gewoon waar ik antwoord kan krijgen, en als dat toevallig sneller is bij tweakers dan bij cdfreaks… so what?!

wat maakt het dan uit wat jij van de tweakers members denkt?

Originally posted by Sorcerer
[B]

Poll:

Kick Mastakilla 2%
Ban Mastakilla 7%
Perm Ban Mastakilla 38%
Kill Mastakilla 53%

Tweakers ZUIGT! (he Belvedere? :stuck_out_tongue: ) [/B]

Fuck off man, tweakers zuigt voor geen meter. Informatie die ik zoek vind ik daar DIRECT en het is niet CONSTANT ‘ja, je moet eerst zoeken of er ooit in een grijs verleden al eens iets is gepost’

Misschien als voor de tigste keer een netwerkprobleem wordt bevraagd dat je dan denkt van tjah, laat ik nou eens zeggen dat iemand eerst moet zoeken. Maar wat is het voor bullshit dat alles maar een keer behandeld mag worden?

En het is niet zo dat cdfreaks zuigt ofzo, maar dit is meer zoals in een cafe beetje slap ouwehoeren en voor de echte informatie ga je naar tweakers, zo simpel ligt het

moa jah, ieder vogeltje zingt gelijk ie gebekt is, en als het aan mij lag, zingt dat vogeltje van sorcerer nie lang meer lol

ik geef hem(=masta) 100% gelijk, kwaliteit van dit forum is zeer zeker achteruit gegaan, vroeger vond je hier niet zo’n zever gelijk nu dankzij mensen als jou sorcerer die thuis onvoldoende aandacht krijgen, en zich ergens anders tenkoste van anderen zich populair wil maken. Zo gaat de wind hier niet op!

so shut it!

ik kan er niet eens bij, dat ze iemand als jou hier nog nieuws laten posten ook, verdien je gewoon niet. Misschien wel volgens de rest, ma alleszins ni volgens mij.

Originally posted by jojk
[B]

Fuck off man, tweakers zuigt voor geen meter. Informatie die ik zoek vind ik daar DIRECT en het is niet CONSTANT ‘ja, je moet eerst zoeken of er ooit in een grijs verleden al eens iets is gepost’

Misschien als voor de tigste keer een netwerkprobleem wordt bevraagd dat je dan denkt van tjah, laat ik nou eens zeggen dat iemand eerst moet zoeken. Maar wat is het voor bullshit dat alles maar een keer behandeld mag worden?

En het is niet zo dat cdfreaks zuigt ofzo, maar dit is meer zoals in een cafe beetje slap ouwehoeren en voor de echte informatie ga je naar tweakers, zo simpel ligt het [/B]

nogf ff over die tweakers <–> cdfreaks discutie (maar daar gaat het mij al niet meer om in deze topic, ik erger mij nl meer in die fucking :Z sorcerer):

zowel cdfreaks als tweakers hebben hun voor- en nadelen (en iedereen die een beetje member is van beide boards kent deze ook)

tweakers:
+:
HEEL veel members —> snelle reactie’s, meer inzichten, over bijna alles weet wel iemand iets
algemeen board (over alles mbt pcs) --> veel onderwerpen mogelijk
-:
HEEL veel members —> veel members die er nix vanaf weten
bekend, groot board --> topics die over niet legale dingen gaan, mogen niet (en ik er is ook minder over gekent)

crfreaks:
+:
normaal aantal mensen/niet overdreven groot of bekent --> minder rotte appels tussen de members (er zijn natuurlijk wel uitzonderingen, he Sorcerer…)
minder algemeen (het heeft hier bijna allemaal wel iets met cds of kopieren te maken) --> meer kennis over deze dingen (en dus ook waardevollere antwoorden)
minder groot --> vragen op de rand van legaal zijn meestal mogelijk :slight_smile:
-:
minder members --> minder kans om moeilijke problemen opgelost te krijgen, en minder inzichten
minder algemeen --> bepaalde zaken die niet met cds te maken hebben kan je veel beter ergens anders vragen

kortom: beide boards vullen mekaar goed aan voor alles omtrend pc vind ik, en vragen met betrekking tot cds en kopieren enzo, zal ik nog wel meer in beide boards posten

Originally posted by Mattel007
[B]moa jah, ieder vogeltje zingt gelijk ie gebekt is, en als het aan mij lag, zingt dat vogeltje van sorcerer nie lang meer lol

ik geef hem(=masta) 100% gelijk, kwaliteit van dit forum is zeer zeker achteruit gegaan, vroeger vond je hier niet zo’n zever gelijk nu dankzij mensen als jou sorcerer die thuis onvoldoende aandacht krijgen, en zich ergens anders tenkoste van anderen zich populair wil maken. Zo gaat de wind hier niet op!

so shut it!

ik kan er niet eens bij, dat ze iemand als jou hier nog nieuws laten posten ook, verdien je gewoon niet. Misschien wel volgens de rest, ma alleszins ni volgens mij. [/B]

misschien eens een cleanup overwegen en registration closen… :wink:

op fxp boards helpt dit nl wel goed,
maar ik begrijp ook wel dat dit voor cdfreaks iets minder goed gaat…

hehehe heeft mijn reply toch wel veel stof doen opwaaien :slight_smile: