Een man om nooit te vergten

vbimport

ik zal hem nooit vergeten slik...:bow:

kijk maar naar het filmpje zo was ie
heb hem ff geupload om een ftp :stuck_out_tongue:

[hier een aflevering van jensen van 22 maart 2002 pim nog in zijn goeie doen](ftp://165.206.34.54/pub/download/.%20user%20.%20/upload/Jensen -- Uitzending 2, 22 Maart - Pim Fortuyn (1).wmv)

en hier de foto die gebruikt is voor het boek "At your service"

en moet je zien wat zijn partij met zijn ideeén doet ze proberen zijn partij op te heffen :frowning: kijk hier maar

wel aardig om weer eens te zien

en nu gaat ie weer van de schijf af

:slight_smile:

ik moet mijn profielwerkstuk over die "meneer"houden… omdat je per se samen moet doen en die gozer met wie ik het wil het per se over hem wil doen.

We combineren de vakken Geschiedenis / Maatschappijleer.

[QUOTE]Originally posted by Totibbs
[B]ik moet mijn profielwerkstuk over die “meneer” houden

wie bedoel je met "meneer:D " … ?

Originally posted by rody66
[B]____________________________________________________

[B]ik moet mijn profielwerkstuk over die klootzak houden

wie bedoel je met klootzak … ? [/B]

Ik denk dat ie het niet helemaal eens was met de standpunten van Pimmetje. Iedereen heeft recht op een mening dus begin er geen flamewar over aub. (Doen al genoeg mensen irl)

[B]____________________________________________________

[B]ik moet mijn profielwerkstuk over die klootzak houden

wie bedoel je met klootzak … ? [/B]

ik zal mijn woorden ff veranderen. maarja dit is wel waar het op staat.

met die klootzak bedoelde ik eigenlijk P. F. maar ik zal het veranderen in: “die meneer”.
het was gewoon een klootzak omdat ik er haast gedwongen een profielwerkstuk over moet maken… vandaar.

in de context die het in mijn hoofd is, is het een klootzak.

maak je maar niet druk om.

Ah gelukkig…

Dacht dat dit weer zo’n politiek getinte post ging worden waarin iedereen weer zijn ongebreidelde mening ging geven over LPF Groen Niks etc…

Ik maak me er niet druk om Thomas.

ok ik zal me er niet druk meer om maken.

al vind ik wel dat ie het niet verdient heeft wat er gebeurt is en dan het een goudeerlijke man was absoluut mijn favoriet.

greetz

(heb mijn post ook maar ff de oude editter er doorheen gehaald)
(klootzak veruild voor “meneer”)

al vind ik wel dat ie het niet verdient heeft wat er gebeurt is

Volkomen akkoord

dan het een goudeerlijke man was

Zo ver zou ik nu ook weer niet gaan

Originally posted by dansmug
[B]
Volkomen akkoord

Zo ver zou ik nu ook weer niet gaan [/B]

ik zal me er verder niet druk meer over maken of je het nu wel of niet eens bent met zijn standpunten maar maar slaat dit op eigenlijk want hij was “de man” hij zei wat ie dacht en deed wat ie zei wat menig nederlander zich niet altijd aan houdt te zeggen wat ie vond of ie daardoor nu in de problemen komt of niet dat noem ik

:bow:                GOUDEERLIJK !!!!       :bow: 

het was een goeie vent met goeie ideeen die als hij nog geleefd had mn stem had gekregen, helaas is de rest van zn partij een zooitje ongeregeld. :frowning:

dat ben ik met je eens,
wat een eikelbijters zijn die partijleden van hem.De een na de anderen fout maken ze en allemaal zogenaamd uit verdriet. En die mat herben ook met dat schijnheilige snorretje die denkt ook dat ie alles is, en alles doet ie zo als pim dat gewilt zou hebben :Z :Z :Z :Z :Z gatverdamme zeg
wat een slijmbal is die vent en allemaal maar ruzie maken wie de baas is en ondertussen werken ze allemaal voor zichzelf om zelf een politieken partij op te richten :Z :Z :Z :Z

dat ben ik met je eens,
wat een eikelbijters zijn die partijleden van hem.De een na de anderen fout maken ze en allemaal zogenaamd uit verdriet. En die mat herben ook met dat schijnheilige snorretje die denkt ook dat ie alles is, en alles doet ie zo als pim dat gewilt zou hebben :Z :Z :Z :Z :Z gatverdamme zeg
wat een slijmbal is die vent en allemaal maar ruzie maken wie de baas is en ondertussen werken ze allemaal voor zichzelf om zelf een politieken partij op te richten :Z :Z :Z :Z

Ja, dit was te verwachten natuurlijk. Maar de vraag is of Pim daar veel had aan kunnen doen. Als je een coalitie moet vormen moet je toegevingen doen, posten verdelen,… Maar ook ik had hem graag zien regeren, eens zien of hij iets kon veranderen.

ja dat is waar,

Zelf denk ik dat als pim er was geweest dat hij die galbakken wel naar de achtergrond had gedrukt maar ja zijn beste vriend harry mens zei ook al dat pim hem in vertrouwens had gezegt dat ie ermee wilde ophoudenomdat iedereen voor zichzelf bezig was om zelf een politieken partij op te richten :a .
persoonlijk had ik hem wel willen zien als minister president

maarja… het heeft niet zo mogen zijn :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :a :a :a

nieuwe servers voor de mediafragmenten van pim fortuyn
de anderen zijn down

[uitzending harry mens (geluid) na 11 september](ftp://165.206.34.54/pub/download/.%20user%20.%20/%20.%206%20.%20/%20.%202%20.%20/%20.%201%20.%20/upload/DIT IS DE WAARHEID LUISTER NAAR PIM FORTUYN SPEECH.mp3)

[zijn befaamde uitspraak “at your service”](ftp://165.206.34.54/pub/download/.%20user%20.%20/%20.%206%20.%20/%20.%202%20.%20/%20.%201%20.%20/upload/at your service.mp3)

[pim fortuyn na het taartgooi incident](ftp://165.206.34.54/pub/download/.%20user%20.%20/%20.%206%20.%20/%20.%202%20.%20/%20.%201%20.%20/upload/na taartgooi incident.mp3)

[Jensen – 22 Maart - Pim Fortuyn {yorin}](ftp://165.206.34.54/pub/download/.%20user%20.%20/%20.%206%20.%20/%20.%202%20.%20/%20.%201%20.%20/upload/Jensen – Uitzending 2, 22 Maart - Pim Fortuyn (1).wmv)

[zijn allertlaatse intervieuw studio 3 fm ruud de wild](ftp://165.206.34.54/pub/download/.%20user%20.%20/%20.%206%20.%20/%20.%202%20.%20/%20.%201%20.%20/upload/Pim Fortuyn - Laatste Interview met Ruud de Wild op 3FM.mp3)

eerbetoon pim fortuyn, queen who wants to live forever

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

een poll over zijn dood

http://www.stadionpagina.netfirms.com/poll.html

klik hier voor zijn dossier :cop:

heej eh , zo kan ie wel weer

laten we die gast aub niet in een tempel gaan vereren jah ? al genoeg religies waar we last/plezier mee hebben … hoeft niet nog eens een fortuynisme bij te komen.

je mag van mij best treuren om hem , maar dit noem ik meer propaganda dan tonen dat je om hem gaf… zeker als je met dat soort loze "dossiers’ aankomt…

voorlopig wordt ie niet vergeten hoor , hij heeft weer voor een paar mooie werkwoorden gezorgd in de nederlandse taal en nog 4 jaar lang hebben we last/plezier van de lijst LPF. Hij had van mij zeker niet dood hoeven gaan , maar dit soort wazige verering is omslaan naar de andere kant

/me is (bijna) net zo kaal als “onze” Pim.

Zal straks ff een filmpje maken waarin ik hem nadoe van "@ your service en “i kheb er zin an”

vind het wel leuk hem nadoen, hoewel hij mijn stem, als ik mocht stemmen, niet had gekregen. is het toch leuk. :bigsmile: