Een man en een vrouw aan de Kassa

vbimport

Een vrouw is in een supermarkt boodschappen aan het doen. Ze koopt melk, brood, vlees en een pak maandverband. Als ze bezig is met de boodschappen op de band te plaatsten, staat er een dronken man achter haar. Hij bekijkt hoe ze haar boodschappen op de band legt en zegt dan " U moet wel vrijgezel zijn ".
De vrouw kijkt naar de 4 boodschappen en ziet niets ongebruikelijks en zegt " dat klopt ".
Hoe weet u dat in godsnaam ?

Omdat u zo lelijk bent !!!

Originally posted by Alasta Man

Omdat u zo lelijk bent !!!

Weer zo’n flauwe mop van Alasta. Kun je al die moppen niet op een pagina laden en daar de url van geven en dan zet je hier op CDFREAKS een poll neer van wie welke mop het beste vond…

is eigenlijk wel waar wat Pyromaniac zegt
volkomen gelijk
en een paar mopjes af en toe is wel gezellig
maar 100de van deze en alsmaar meer
straks gaat geen mens ze nog lezen
doe het een beetje rustig aan

Ik ben stand up artiest in Australie en schudt ze zo uit mijn mouw.

Niet dat ze op een pagina staan hoor.

Geef maar een hint en ik maak er een mop van

Originally posted by carlo vaesen

carlo jij mag mijn buddy worden…Ik weet niet wat het inhoudt maar het ziet er wel cool uit :smiley:

whahaha. Word je eerst de verkeerde kant uit gestuurd door die boodschappen. Kom je pas later aan de weet dat ze oer lelijk is.

Misschien is het iets om al je moppen te verzamelen en dan in 1 post te gooien. Tax had een keer een moppentopic gepost. 3 replys ofzo. iig geen mop.

hahahaha het is natuurlijk wel waar wat hiervoor gezegd werd, maar toch een goeie mop :slight_smile:

Dank je.

Flauw zijn ze niet !!!
Als ze te flauw zijn dan ga je naar de keuken en pakt de zout.
Zet dit naast je computer en pak een snuifje zout als je de mop gaat lezen.

Flauw is ie dan niet meer maar wel slap.

volkomen gelijk
en een paar mopjes af en toe is wel gezellig
maar 100de van deze en alsmaar meer
straks gaat geen mens ze nog lezen
doe het een beetje rustig aan

Gaat nu zelfs Carlo klagen over een ander… en diegene (alasta man) is nog maar net op het forum. Zelfs wij hadden langer nodig om over carlo te gaan zitten zeuren… Ik ben et een beetje kwijt :confused:

Bedankt
:cool:

Originally posted by spooky20
[B]

Gaat nu zelfs Carlo klagen over een ander… en diegene (alasta man) is nog maar net op het forum. Zelfs wij hadden langer nodig om over carlo te gaan zitten zeuren… Ik ben et een beetje kwijt :confused: [/B]

idd ja:p

net of jij met boeiende content komt Carloos :wink:

Carlo = Pokemon2;
voor degenen die Pokemon niet kennen, er was hier een paar jaar terug volgens mij alweer onderhand een ventje die Pokemon heette en uiterst vervelend was hiero! Is volgens mij zelfs gebanned geweest!
Echt, daar is Carlo nix bij!