Een leuke pot voetbal

vbimport

Liverpool wint de Uefa Cup na een spannende wedstrijd.
De reds wonnen met een golden goal tegen een ongelukkig maar moedig Alaves. De eindstand was maar liefst 5-4. Voetbal rulez

cdfreaks rulezzzzz

Ik heb het ook gezien. Best mooie wedstrijd. Helaas die eigen goal. Maarja gebeurt is gebeurd. Toch jammer dat Cruijf geen medaille aan Cruijf heeft gegeven. Ik was neutraal, leunend naar Alaves. Waarom? geen id. Misschien omdat ze in het begin achter stonden.

Nu maar pittûh

Originally posted by cum-a-lot
Voetbal rulez

echt niet…

was wel een goeie match

Jammer, ik was op zich voor alaves, een beetje omdat jordy cruiff (dat spel ik fout of niet?) erin speelt, maar ook omdat het de underdog was… Ik moet zeggen, voor de eerste keer dat ze zo’n grote finale spelen hebben ze het uitstekend gedaan

Willen de mensen die gaan ruzien of voetbal leuk of niet is hun bakkes houden? Als je de thread leest weet je al dat het over voetbal gaat. Vindt je voetbal niet leuk, dan skip je de thread toch?

Ik vond het iig een leuke westrijd. Eerst dacht ik van: Waarom nou zon verlening? Er wordt toch nooit in gescoord. Beide ploegen durfen niet enzo…
Nahja toen kwam die vrije trap… goal. Ik had liever penaltys gezien. Dat zie ik eigenlijk altijd het liefst als NL niet speelt (Dan kunnen ze namelijk niet).