Een goedkoop adresje voor ombouwen

vbimport

Ik kwam van de week op www.mrmod.nl terecht, wie beweert de goedkoopste van nederland te zijn als het gaat om modden en dergelijke. ik heb de prijzen vergeleken met hotbit en plextor en moet zeggen dat ie echt veel goedkoper is, nu heeft een vriend van me ook zijn XBOX bij hem laten ombouwen . hebben nog meer mensen ervaring met hun?

het werd eens dat tijd dat we in NL een goedkoop winkeltje kregen voor modspul, wat hotbit vraagt 79 euro voor een messiah chip is echt belachelijk :bigsmile:

Een hele week garantie op ombouwen zet bij mij niet echt aan tot vertrouwen. Verder vind ik die omgebouwde Ps/2 die ze te koop hebben staan , redelijk duur.

En het aanbod modchips is vrij zielig. Ik wacht nog wel effe op mijn Xbit modje.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Een hele week garantie op ombouwen zet bij mij niet echt aan tot vertrouwen. Verder vind ik die omgebouwde Ps/2 die ze te koop hebben staan , redelijk duur.

En het aanbod modchips is vrij zielig. Ik wacht nog wel effe op mijn Xbit modje. [/B]

meeste ombouwers geven 6 maanden garantie op de modchip, die vrijwel nooit kapot gaat, hij geeft een week omruil garantie op hele console, dat is toch net effe beter, want als die de eerste week blijft werken, dan betekent het dat ombouwen goed is lijkt me :iagree:

aanbod xbox chips valt idd tegen

Originally posted by cONEction
, dat is toch net effe beter, want als die de eerste week blijft werken, dan betekent het dat ombouwen goed is lijkt me :iagree:

Tenzij die op auto-destruct staat na die week :eek: :eek:

Maar ff on topic, als je goedkope en heel goed modchip wil moet je eens hier kijken http://www.inkoopacties.net/

Ik geloof dat er op dit moment een non-profit actie loopt voor xbox modchips (Xecuter zo uit mn hoofd) waarbij ze de prijs drukken door hele grote partijen in te kopen. Nadeel is wel dat je fftjes moett w8en

mzzl

Buy 50 or more : EUR 42.25 / piece.

nou super voordelig,
bij MrMod koop je de Aladdin Advance V64+ die voor de rest ongeveer zelfde kan voor 18 euro als je 10 neemt

maar je moet wel solderen :bigsmile: