Een goede minnaar zijn, kan je leren

vbimport

”Goede minnaars” is een aanvulling op de ”Praktische gids voor jonge vrijers” en is bedoeld voor mensen die werken met jongeren van veertien tot twintig jaar. We vonden er heel leuke verknaltips en versiertips in, die ook de oudere lezers kunnen inspireren.

Verknaltips

1. Storm recht op je doel af. Behandel je te veroveren lief niet als een persoon, maar als een pop waarop je al je fantasieën en dromen kan loslaten. Negeer eventuele negatieve signalen.
  2. Drink je ladderzat of snuif je stoned.Voor je ’t weet lig je ergens te slapen. Je kan ook roken als een schoorsteen: een tongzoen die naar tabak smaakt. het heeft wel iets.
  3. Doe overdreven grappig. Als niemand nog met je lacht, kom dan goed op dreef.
    4.Verkondig bij herhaling dat jij de man of de vrouw (vergis je niet) van de wereld bent. Geef vooral geen blijk van enige zelf relativering.
    5.Wees handtastelijk. Een mep tegen dat lekkere achterste, een . ongevraagde aai over de borst” even voelei of 4ij links of’: rechts draagt. Altijd prijs.
  4. Demp vooral je stem niet: steeds luid praten, roepen zelfs. Zo bewaar je afstand. Pas ook je taal gebruik aan: fuck, shit, wijf. Teveel fijngevoeligheid is nergens goed voor.
    7.Vertel hartstochtelijk over je vroegere veroveringen.Vergis je geregeld van aantal.
    8.Verdeel je aandacht: terwijl je
    verwachtingen hooggespannen zijn en dat je weinig geduld hebt.
  5. Poets je tanden niet meer en was je zo weinig mogelijk. Een uitgesproken animale geur heeft zo zijn voordelen.Veel plaats op de dansvloer bijvoorbeeld.

De versiertips

1. Sorry, geen plaats meer in de auto. Maar je mag altijd op mijn schoot zitten.
  2. Werp de geliefde een zwoel lachje toe, een knipoogje, geef extra aandacht.
  3. Ga subtiel in de buurt rondhangen. Zoek de plaatsen op waar hij of zij geregeld opduikt.
  4. Toon bij het eerste contact je interesse in de vorm van een of een presentje.
    6)Zoek uit wat zijn/haar interesses zijn, verdiep je erin.
  5. Maak je geliefd bij haar/zijn vrienden. Sla af en toe een praatje, zeker als hij/zij het kan zien. Als de vrienden jou een toffe vinden, is het pleit al half gewonnen.
  6. Doe je best om geregeld humoristisch uit de hoek te komen. De ander zal je sneller vertrouwen.
  7. Laat je stoerheid varen, durf je gevoelens tonen. Het maak je misschien kwetsbaar, maar het maak je ook bijzonder.
  8. Het oog wil ook wat. Verzorg je kledij, was je haar, zorg ervoor dat je lekker ruikt

ok iedereen altijd opmerkingen maken over hoe dom ik soms wel lijk :slight_smile:

zie hier Mattel007 kan jij wel tellen van 1 - 10
ge springt bij " De versiertips" van 4 naar 6 :):):):):):):slight_smile:

Tja, ik ben het wel met het lijstje eens, behalve overdreven grappig doen vinden meisjes dus echt wel leuk.

Originally posted by carlo vaesen
[B]ok iedereen altijd opmerkingen maken over hoe dom ik soms wel lijk :slight_smile:

zie hier Mattel007 kan jij wel tellen van 1 - 10
ge springt bij " De versiertips" van 4 naar 6 :):):):):):):slight_smile:

[/B]

sorry he carlo :wink:

maar vraag 5 is geintegreerd in vraag 6 was eerst 5/6 apart

Niet alleen bij de versiertips slaat ie wat over, bij de verknaltips ben je ook 9 vergeten Mattel :slight_smile:

Belgen…

Sorry Mattel :slight_smile: maarja een andere Belg merkte het ook op :slight_smile:

Grtz JP.:confused:

wtf :wink:

ach, de tips staan er en dat is het belangrijkste :wink:

Hehehehe lol wisten ik al kiss ass to get some ass!! :slight_smile:

Wat een onzin allemaal :smiley:

Als we nou eens allemaal onszelf blijven dan hebben we die regeltjes niet nodig. Ooit lukt het …

:slight_smile:

Originally posted by soezepoes
[B]Als we nou eens allemaal onszelf blijven dan hebben we die regeltjes niet nodig. Ooit lukt het …

:slight_smile: [/B]

verklaar je nader :confused:

zou ook wel is mee willen weten wat pussy daar mee bedoeld

Ik denk dat ik het al in de gaten begin te krijgen wat snoezepoes bedoelt.

Als je teveel van boekjes en tips uitgaat dan verlies je jezelf.
Je gaat dingen doen die je zelf NOOIT zou doen.
Iemand zonder gevoel voor humor zou proberen om humoristisch te zijn, dat kan uitlopen tot dramatisch ipv humoristisch.

Je moet ten allen tijden jezelf blijven.
Als je zelf een ietwat verlegen karakter hebt, en je stapt “stoer” op iemand af en gooi alle stoerste versier truukjes er in, dan kan het zoals de Amerikanen zeggen wel eens een “backfire” geven, ofwel in je eigen gezicht opblazen.
Mocht je er eventueel wel in slagen om geforceerd te versieren dan komen ze er later wel achter.

Ik heb bij mijn vriendin niet eens een versier truukje of openingszin gebruikt.
Ik hoefde alleen maar recht in haar ogen te kijken en naar alle waarheid zeggen: “God gloeiende, wat heb jij mooie ogen”
Bingo, ze was meteen verkocht.
Hierbij was ik dus compleet mezelf ik zei het eerste wat in me opkwam toen ik in die mooie kijkers keek van haar.
Je weet wat ze zeggen:“Je ogen zijn de weerspiegeling van je ziel”, op dat moment kon ik daar alleen maar “Ja” en “Amen” op zeggen.

meeste is wel waar , maar het beste is gewoon zeer lief doen !
echt super lief doen en soms een complimentje geven dat ze ervan blozen :slight_smile:
andere manieren kan ook :
asl ge ze al lang kent : een steek geven (nie te hard he!)
en dan voelt ze haar ff slecht , en dan kijk je haar aan en geef je haar een knuffel hihihihi .
is meer player style , lukt niet altijd dat laatste :slight_smile:

ge spreekt uit ondervinding zeker :wink:

gelukkig heb ik de mijne al :stuck_out_tongue:

kijk, die Sorceror die snapt het wel. maar Ken08 die andere manieren die moet je maar laten, dat vinden de meeste meiden toch niet zo leuk.

blijven jullie nou maar gewoon jezelf jongens anders vallen jullie naderhand zo tegen.:smiley:

yups, ze moeten u ma nemen gelijk ge zijt, je hebt immers jezelf ook niet gemaakt

Een goede minnaar zijn kun je niet leren.
Het is aan geboren.

Ik heb deze gave meegekregen van mijn Ouders.

Binnenkort ga ik lesgeven hierin.

De lessen worden gegeven bij mij Thuis in Vught

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :stuck_out_tongue:

Het is sowieso al heel fout om te zeggen: “Goede” minnaar.

Dat betekent dat er een vergelijking wordt getrokken met een vorige of andere vriend.

Een ding waar mannen een hekel aan hebben is om vergeleken te worden met een andere man op liefdesgebied.
En aan een vrouw die die vergelijking durft te maken.

Mijn vriendin heeft een keer een opmerking gemaakt dat haar vorige vriendje niet zo kroelerig was, toen riep ik:“Ja, maar ik ben jouw vorige vriendje niet! Dus, take it or leave it!”

Gaat daar je bloed niet van koken? van vrouwen die je met vorige vriendjes gaan vergelijken? alsof je GVD een competitie houdt met (al) die vorige vriendjes. Daar heb ik geen FUCK mee te maken met die vorige vriendjes. :mad:

gelukkig doet de mijne dat niet