Een goed progje om muziek mee te maken

vbimport

Wie weet welke.
Alvast bedankt

Kijk eens op www.dutchwarez.com Daar staan bij de applications best veel proggies die jij misschien kunt gebruiken.

Sonic Foundry Acid 2.0

Cubase VST

Het ligt er een bitje aan wat voor kennis je hebt. Alz je met een keyboard kan omgaan dan is Cubase een aanrader.

Ben je wat minder musikaal dan zou ik Rebirth aanraden.

(http://www.propellerheads.se)

The Underworld maakt ook veel gebruik van Rebirth. Rebirth is nooit helemaal perfect gekraakt.

Alz je op zoekt bent naar muziek programma’s denk dan aan deze naam: Radium, zij kraken veel muziek progs. Deze site houdt alles goed bij:
http://www.space.net.au/~hutcho/sitez.htm

Suc6

Mike

Harstikke bedankt jongens , direct ff is kijken

't Ligt er een beetje aan wat je precies wilt doen. Er zijn zo veel verschillende muziekprogramma’s, allemaal met een andere werkwijze. De een is simpel de ander is belachelijk ingewikkeld.

Je kunt een TRACKER gebruiken…een redelijk simpel programma (meestal een DOS prog) waarmee je uit losse samples complete nummers kan maken…is je eenmaal door hebt hoe het werkt kun je hier veel moois mee maken. Ik gebruik altijd FasttrackerII…kijk HIER voor wat downloads.

Voor windows zijn er duizenden muziek apps. Acid 2.0 is een goeie ( www.idrive.com/nostrofu/shared/thegoodstuff password = audiowarez) en werk met loops (.WAV files).
Rebirth is een heel mooi programma, waar je veel mee kan, zeker een aanrader…maar is ook niet al te simpel voor een newbie. Maar is overigens WEL perfect gekraakt door Radium.

dit waren slechts een aantal van de programma’s die ik zelf gebruik…ik zou niet weten wat ik je verder kan aanraden dan: veel downloaden, veel testen, veel leren. Of post hier ff wat je PRECIES zoekt.

l8rz

kijk eens naar biab(band in a box 9.0)
wordt door 1 mans? orkestjes gebruikt.

ik ben eigenlijk wel benieuwd Nostrofu, kan jij met je gekraakt versie Mods laden, dat is mij nog nooit gelukt… hij geeft bij mij dezelfde foutmelding alz bij de gewone crack…

(nog een tip… check www.native-instruments.com ) bijna allez is gekraakt door Radium alz ik het goed heb… :slight_smile:

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Mike48x:
[b]ik ben eigenlijk wel benieuwd Nostrofu, kan jij met je gekraakt versie Mods laden, dat is mij nog nooit gelukt… hij geeft bij mij dezelfde foutmelding alz bij de gewone crack…

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>
nee, maar dat kan ook niet. Iedere MOD heeft een eigen beveiliging. Maar ik heb al die mod’s niet nodig, ik gebruik alleen de 303’s. Die laat ik Rebirth naar WAV loops exporteren en die gebruik ik dan later in andere programma’s.

Ik heb hier nog wel twee oude gekraakte modpacks van Radium, liggen. Stelt niet veel voor, maar als je geinteressert bent…let me know.

Leuk!, nooit gedacht dat je die dingen toch kon gebruiken. Is de Radium site ondertussen
nog steeds down? Zijn de mods groot, want dan kan ik ze beter ergens downloaden…
Heb je ook mooi eigen werk, ik ben best wel benieuwd!

Probeer anders eens mixman van TL44.
Zeer makkelijk vind ik zelf

Rush

Kben een FastTracker freak…Zeeer aan te raden. Versie 3.0 schijnt binnekort uit te komen in de Demoscene…kunnen we weer gaan hobbien

Cakewalk is ook een aanrader. Je kunt er zowel midi als audio mee opnemen. Afmixen kan zeer eenvoudig (evt mbv plugins).

grtx
jwb