Een frisse wind door dit forum

ik ben van plan om een extra FAN in mijn computer te bouwen want sinds ik dit forum heb ontdekt word mijn computer wel erg heet

1’tje, bij mij(opgevoerde celeron 300 naar 450), zitten er al een stuk of 7, dus maak er maar 10 FANNETJES van dat koel de hele kamer teminste af.

Zorg wel voor een goede luchtaanvoer, anders stik je nog door al die zuigkracht

Boll, knoorsie

O, maar op dit moment heb ik pas 1 fan
ik hoop er dan toch nog meer te krijgen

Durft verder niemand openlijk mijn FAN te worden ?
Dat valt mij tegen van jullie.

Ben ik alleen al niet goed genoeg voor je ? ((

ik heb er 7 nodig zie boven toch

Ik blaas voor 10

gij bent unne goeie peer en die mattel007 ook wel, maar meneer RNG … misschien ook wel maar is afentoe wel een brombeer

blaas = blow??

hehe, rare gedachten

hee knoorsie zo veel vannen hoef je er ook niet in te bouwen wat er nu al in zit is al te veel de processor mag niet over de 40graden celcius komen en dat komt ie toch nooit ook al gebruik je hem 30jaar achter elkaar… heeft er niets mee te maken…

ik heb hier ook nog ergens een celeron 300a staan die overclocket is naar 450 en daar zit nog gewoon de oude cooling in niets meer en niets minder! Het is juist beter voor de chips als ze warm blijven dan dat ze te koud zijn!!! is trouwens voor alle electrice apparaten…

maybe zo een waterkoeling er rond?
of die diepvries kasten, blijft ie altijd lekker op -20 °C

kan je hem massaaaaaaaal overklokken

brom …brrrrrrrrrrrrrrommm beer…grrrrrrrrr

over beren gesproken: is er iemand van jullie wel eens in Canada geweest in de rocky’s ?

vertel jij wel?? is het daar mooi?

De temperatuur van mijn processor zit altijd zo rond de 40 - 43 graden. Is dit erg?

ik had daar nog wel een ( leuk ) verhaal over gehad ja, maar nou weet ik niet meer of ik dat wel mag vertellen.
is er iemand waar ik toestemming aan moet vragen ??

Zeg het maar deze thread is toch al verpest,
maak het wel een mooi verhaal ok…

hehe, jah, met actie enzo in, en erotiek enz alles wat een goede film/verhaal nodig heeft

prentjes enzo ook

vreemd taaltje hebben jullie belgen hoor:

prentjes = foto’s ?
zever = gezeur ?

lief = vriendin ?

als je op de Intel site ga zoeken kom je erachter dat processoren kan werken goed tot
rond de 40 a 45 graden.
Maar hoe koeler hoe beter.