Een frans gedicht

vbimport

Kan iemand in het frans een gedichtje in elkaar klussen? Het moet over een mug gaan. Ja je leest het goed een mug je weet wel. Zon irri beest ook wel insect genoemd. Morgen moet het af… dus help me asjeblieft. Een regel of 5-15 moet voldoende zijn. Maar liever iets dan niets.
Ik heb al gezien dat Carlo Vaessen goed kan dichten. Plz help me!

lots of thx

ik zie al 9 views staan. Weten jullie niet hoe wanhopig ik ben? Zeg nou niet ‘‘Ik kan niet dichten’’ of zoiets flauws. Als jullie allemaal 1 zin hadden gegeven was ik nu klaar! Ik zal wel beginnen. (oppassen. Het moet serieuzig blijven!)

Une Moustiquee est une insecte.

Mijn Frans is niet al te goed (vooral als ik het moet schrijven) maar ik zal het eens proberen…

Une Moustiquee est une insecte
Elle est une insecte qui piche

Quand je vois une moustique je pense a la mort
Ca c’est parceque je n’aime pas les moustiques

Mais je ne suis pas un detiné
Et je ne morde la moustiquee

Euh ja meer weet ik zo ff niet te verzinnen :slight_smile:

thx 4 ever :slight_smile: nu hopen dat het goed is :slight_smile:

euh reken daar maar niet op!

beter iets dan niets. Je had onderaan trouwens ‘‘ne’’ staan, maar verder stond nergens pas/jamais/personne/rien ofzo. Dat heb ik zelf maar ff geëdited. Leek mij niet goed. Ik heb het vandaag dus ingeleverd en zeg het nog wel ff het commentaar bij dat gedicht. Als de topic een beetje hoog blijft tenminste. Je krijgt het iig wel te horen denk ik. mzzl

Zeg DN,

Ik heb het ff vertaald, en wat zijn dat nou voor een lullige dingen die je allemaal over je vriendin zegt in dat gedicht??:confused:? LoL

WAAAT?

aap van een kwajongen? Wat heb ik gedaan :frowning: Tss ik dacht, in het café is vast niet iedereen dronken dus ik post het hier en niet bij Serieus Shit. Blijkt dat de enkele dronken gast zich weer heeft gezorgd dat ik blijf zitten, door de vernedering nooit meer goed aan de bak kan komen en al helemaal geen president van Rusland zodat ik lekker de hele tijd sneeuwballen kan gooien :slight_smile:
Dat verdwijnt nu als sneeuw voor de zon.

kwajongen! als je maar weet wat je hebt gedaan!

Hehe,

President van Rusland ofnie dan :slight_smile:

Nahja als ik pres. van Rland ben dan mogen jullie allemaal in mn landje komen wonen en maak ik jullie politiek onschendbaar blablabla en kunnen we de hele dag lekker inetten. Dee-Ehn wordt uiterraard verbannen naar Sibirië hehehe
Enne dan maak ik CdVillage. Zeg maar een dorp waar wij allen in wonen met 3 dubbele dikke inet verbinding zodat ieder tevreden is. Natuurlijk wordt dat een nieuwe staat en iedereen wordt staatshoofd zodat iedereen onschendbaar is waardoor we niet kunnen worden opgepakt wegens het schenden van auteursrechten of dat soort shit. De rest van het land mag iemand anders hebben. Ze zoeken het maar uit, als ons dorp maar blijft bestaan met alle rijkdommen vandien… we moeten natuurlijk wel te eten hebben… en energie enzo…
[i]maarja enkel omdat D-E zonodig iets over zijn vriendin moest schrijven in het Frans gaat alles niet door![/i] (stank voor dank heet zoiets geloof ik :wink:

Ik zal het ff vertalen:

Une Moustiquee est une insecte
Elle est une insecte qui piche
>een mug is een dier
>het is een dier dat steekt
Quand je vois une moustique je pense a la mort
Ca c’est parceque je n’aime pas les moustiques
>als ik een mug zie denk ik aan de dood
>dat is omdat ik niet van muggen houd
Mais je ne suis pas un detiné
Et je ne morde la moustiquee
>maar ik ben geen crimineeel
>dus vermoord ik de mug niet

PS ik heb duidelijk erbij gezegd dat je dit beter niet kan inleveren, daar mijn Frans niet meer zo best is…

Haha ik heb een 7 op me eindlijst voor Frans maar kan geen woord Frans;)

Il y a une moustiquee dans mon étui pénien.
ça me donne des problèmes,
et maintenant je prends une tapette,
et splat la moustiquee est morte,
c’est une tragédie qui me fait mal.

vertaling? nahja maakt ook niet uit, tis toch al telaat…

Er zit een mug in mijn peniskoker,
dit bezorgt me problemen,
en nu neem ik een vliegemepper en
splat de mug is er geweest,
het is een tragedie die me pijn doet

Sex sex sex en nog een sex he mr Cum-a-lot?
Ik d8 dat je ging scoren en dat daarna je sexprobleem was opgelost… is ht toch misgelopen?

tja vrouwen t’is me toch wat

Daar kan ik je gelijk in geven je krijgt er geen genoeg van… (nouja kheb er eentje en da’s genoeg voor mij :D)