Een forum zonder redactie.. schande Planet!

Kijk , dit gebeurt er dus als er helemaal geen controle is over een forum.

Best wel belachelijk eigenlijk…

Wat nog veel erger is , dat het een forum betreft van Planet Internet zelf. Je zou toch denken dat een Internet Service Provider het toch wel een beetje beter voor elkaar heeft.

Maar blijkbaar is er meer budget om een struisvogel te leren vliegen dan een forum te beheren…

Niet te geloven…

Aanvankelijk vond ik het wel een grappig verhaal… wat is een ftp? Ohja ik zit erop… waar staan de complete spellen nu?

Tja :slight_smile: ik denk dat Planet maar eens wakker moet worden. En dan heb ik het niet alleen over het forum!

Originally posted by Dee-ehn
Tja :slight_smile: ik denk dat Planet maar eens wakker moet worden. En dan heb ik het niet alleen over het forum!

IDD, die dienstverlening van hun is ook bar slecht, niet in kunnen bellen enzo.

fxp.planet.nl

Originally posted by siebeduin
[B]

IDD, die dienstverlening van hun is ook bar slecht, niet in kunnen bellen enzo. [/B]

Ik kreeg een week of 2 geleden een welkomstbrief van Planet, ze waren blij mij als ADSL binnengehaald te hebben…

Het vreemde is: ik heb geen ADSL van Planet… na heel wat belletjes was het weer in orde!

zeg Bel, ik wil me er nu niet mee bemoeien, maar weet je niet beter?

ik bedoel, als je niet naar een zeer bekende cracksite mag verwijzen, dan wel naar ftp servers waar nog illegaler werk wordt verspreidt?

kijk, ik weet wel beter. Ik zou zoiets nooit doen. :smiley:
Misschien dat jij je verstand op de beurs hebt laten liggen… :confused:

:cop:

heb trtouwens wat ftp’s geprobeerd, velen zijn 530…

Originally posted by Totibbs
[B]zeg Bel, ik wil me er nu niet mee bemoeien, maar weet je niet beter?

ik bedoel, als je niet naar een zeer bekende cracksite mag verwijzen, dan wel naar ftp servers waar nog illegaler werk wordt verspreidt?

kijk, ik weet wel beter. Ik zou zoiets nooit doen. :smiley:
Misschien dat jij je verstand op de beurs hebt laten liggen… :confused:

:cop: [/B]

Is dit bedoeld als grap ?

Het ging me niet om de sites , laat dat dan ook voor jouw duidelijk zijn. Maar euh , waarom probeerde ze je dan toch allemaal uit ?

Nau, ik vint ut guwoon belaguluk zon forum zondur redaksie. :bigsmile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Ik kreeg een week of 2 geleden een welkomstbrief van Planet, ze waren blij mij als ADSL binnengehaald te hebben…

Het vreemde is: ik heb geen ADSL van Planet… na heel wat belletjes was het weer in orde! [/B]

Dat heb ik nu met chello. Heb tot nu toe ontvangen: Een MP3 wekker en nog een MP3 wekker, en een headset. En dat allemaal omdat ze zo blij zijn dat ik lid ben geworden (ben al ruim 3 jaar lid)

–>//Beetje off topic, maar goed.######//<–

haha, dit vind ik dus echt prachtig!

:smiley:

sukkels bij planet…daarom, XS4ALL!

MMMMMMM bij xs4all zijn het ook megasukkels en service ho maar. Daar hebben ze daar nog nooit van gehoord, althans sinds ze poweradsl zijn gaan aanbieden. Dat was voor hun medewerkers dus echt een brug te ver. Sorry voor de xs4all lovers hier, behalve hun nieuwsgroepen is er weinig meer over van hun goede naam wat mij betreft.