Een erg goed alternatief voor Outlook Express of Eudora

vbimport

http://www.incredimail.com/

probeer deze eens, zit erg leuk in elkaar en ziet er klasse uit…

ik heb de serial ook :slight_smile:

pm de serial ff als je wil

Ziet er grappig uit…graphisch zeker leuk, maar of je er vanuit kunt gaan dat alle functionaliteiten die in office aanwezig zijn der ook in zitten zou ik niet zo snel durfen zeggen!

tja weet ook niet of het “beter” zou zijn, wat ik iig wel goed vind is dat ik de files waar de emails zijn opgeslagen direct kan “laden” dat gaat niet met Outlook Express (geen goede export) en ook dat de attachements apart worden bewaard (heel belangrijk als je veel files toegestuurd krijgt, in mijn geval zo’n 171 mb)

Eudora kan dit allemaal ook, alleen vind ik deze dan het meest op XP lijken, heb ik toch een beetje XP experiance :stuck_out_tongue:

Ziet er leuk uit.
Kan je mij het serial pm

aj, correctie tis geen pas maar een crackje, dus als jullie me ffies willen pm-en dan stuur ik deze :slight_smile:

heb ooit ook es zon proggie gebruikt…echt zon ding wat nooit bekend is geworden maar wel eruuuug veel opties had en er erg leuk uitzag… MailWarrior heette het…maar op gegeven moment ga ja toch Buggs ontdekken en dan komt er geen upgrade of buggfixx omdat ze daar geen money voor hebben en das altijd jammer natuurlijk!